AndroidHealthClinic

Voedingsschema HELP!

Bezoekers in dit topic

Rik_99

Cool Novice
Lid geworden
16 sep 2016
Berichten
110
Waardering
7
Lengte
1m80
Massa
70kg
Beste lezers,

Ik ben een lange tijd gestopt met naar de sportschool te gaan.
Als ik gewoon eet op hoeveel trek ik heb blijf ik echt een licht gewicht.
Ik zat afgelopen zomer op 73 kilo, toen ben ik gestopt met naar de sportschool gaanen weeg ondertussen nog 58 kilo.
Terwijl ik 1.80m ben, wel erg dun dus.

Ik wil graag met een lichte bulk spiermassa gaan opbouwen, aangezien ik geen zin heb in het bulken en cutten gedoe. Ik wil gewoon door blijven gaan op een lichte bulk waardoor ik dus niet te veel vet op zal slaan. Ik doe dit graag clean.

Ik ben 18 jaar en ik woon nog bij mijn ouders dus meals preppen is voor mij niet erg voor de hand liggend.

Ik heb dit schema opgesteld, avondeten verschilt elke avond weer dus dat kan ik niet goed invullen.

Kunnen jullie hier feedback op geven? Dat zal me heel erg helpen.

Ik vind mezelf erg dun en wil iets meer gebouwd zijn, er moet echt gewicht op gaan komen.

Zie voedingsschema in bijlage.

Voedingsschema.png
 
Iemand?
 
Sticky - Geupdatet excel voedingsschema
Lees dit even goed door. Kan je ook helpen. :)

Wat betreft je voeding.. probeer er wat variatie in te brengen. ook al woon je thuis je kan best wat groenten en fruit toevoegen... beker melk hier en daar. Bak kwark of yoghurt oid. Ontbijten met bijvoorbeeld havermout. Beleg varieren.. kip / ham / eieren(gekookt of gebakken) / tonijn uit blik er zijn genoeg dingen op brood die je kan nemen.

Als variatie kan je ook denken aan wraps met pindakaas en banaan of pindakaas/kip of zalm/roomkaas. Oprollen in folie en kan ej zo meenemen .Dus ook prima thuis te maken. Wees een beetje inventief. Er zal genoeg in huis zijn om te varieren en je hoeft er echt geen hele speciale boodschappen voor te doen die je ouders niet zouden halen.
 
Weet je zeker dat je alles goed hebt berekend ?
58 KG op 1.80 m met een "voedingsschema" van 3K zonder avondeten zou niet kunnen kloppen
Of heb je misschien iets onder de leden ?

1 snee volkoren brood is 76 kcal
1 portie ( 15 gr ) calve pindakaas met extra noot is 95 kcal

Met hetgeen wat jij dus invult zou je lunch 13 sneeen brood en 12 porties pindakaas zijn ?!?
Dat is dus een half brood en een halve ( normale pot ) pindakaas , per dag

Sorry maar dat geloof ik niet , en vermoed dat je je verschrikkelijk misrekend hebt.
Gemiddeld avondeten ligt tussen de 500 en 800 kcal per maaltijd .
Tussendoor 1 appel ?
Waar zijn je dranken die Calorieën bevatten in je lijstje ? Koffie met suiker ? Energydrankjes ? cola enz enz
 
Back
Naar boven