Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

voedingsschema, hulp gevraagd, wat kan erbij/eraf?

Discussie in 'Voeding' gestart door bodybuildertj, 15 jun 2006.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. bodybuildertj

bodybuildertj Dutch Bodybuilder Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Ik ben eigenlijk een bankdrukker, geen powerlifter, bodybuilder. Ik heb nooit op me eten gelet, ben er sinds drie weken iets serieuzer mee. Ik wil graag jullie mening, over wat ik de laatste tijd zoal eet, ik heb pas sinds maandag brinta en kipfilet toegevoegd.. Ik weet er staan geen kcal bij en geen vermelding van de hoeveelheid eiwitten koolhydraten.

ochtend:
    75gram brinta
    1 appel
    350ml melk
    25gram whey

150gram aardappelen
    125gram kipfilet

2snijen brood
    4grote eieren alleen het witten
    1appel

100gram zilvervlies rijst
    130gram tonijn

100gram havermout
    300ml yoghurt

training

shake, 3 thelepels eiwit, 350ml melk 1 banann.

kwark.

Ik neem aan dat ik nog een paar dingen moet toevoegen, of van een bepaald iets wat meer, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. dat ik met jullie hulp het schema kan afmaken en dan KH eiwitten, kcal en vetten kan toevoegen.

Ik ben 16, weeg 85kg vet hoog:P

Vriendelijke groeten bodybuildertj

Laatst bewerkt: 16 jun 2006
  2. bodybuildertj

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    En me avond maal, kan ik dat niet beter vervangen door een kleinere (echt gezonde) maaltijd. aardappelen met een product met veel eiwitten of niet?

3. Heinlbag

Heinlbag Cool Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Ik zou de Brinta door havermout vervangen, is een hoger geconcentreerde bron, en om nog andere redenen beter. Maak er 200gr Kipfilet van en 100gr. - 150gr.Aardappelen. Zorg dat het bruin brood is.. (met beleg?? Kalkoenfilet?). Zorg dat het basmati or zilvervlies rijst is (liefst het laatste). Gooi nog wat rozijnen door je havermout en yoghurt maaltijd (handjevol). "Eetlepes eiwit"? wat zijn dat? geen maatscheppen? Zorg dat je iets van 60gr Eiwit poeder krijgt, daar haal je rond de 40 - 45gr. eiwitten uit. Neem er Magere melk bij, en neem wat minder, 250 ml, en neem dan wat druivensap erbij. een glas.

succes!

4. bodybuildertj

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    IK heb havermout ook al in de namiddig, ik doe nu 150 gram kipfilet 150 gram aardappelen. ik heb me melk omlaag gedaan, en ga het eitwitpoeder, wegen. tot 30gram per shake. druiven sap is goed voor....?

bedankt Heinlbag, iemand nog andere suggesties?

5. Lumey

Lumey Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Neem voor het slapen wat zalm of iets met vet en eiwitten, door de vetten wordt het eiwit langzamer opgenomen en heb je dus meer eiwitten in de nacht.

6. bodybuildertj

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    bedankt voor de tip lumey. Ik zal in het weekend eens calorien en zo erbij zetten ik denk dat mensen dan ook eerder gaan reageren

7. mass_builder

mass_builder Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    ziet er wel heftig uit, flink wat koolhydraten. Om te bulken prima maar als je droger wilt worden moeten de carbs omlaag

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie