AndroidHealthClinic

Voedingsschema hulp nodig! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

qwenko

Novice
Lid geworden
27 mei 2015
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
85kg
Hallo allemaal,

Ik ben 16 jaar en wil een sixpack gaan trainen. De doelstelling is om een sixpack te hebben in de zomer maar dat duurt nog ongeveer 1,5 maand dus ik denk dat het best lastig gaat worden. Ik wil gewoon een begin maken en dan zie ik wel of het lukt. Ik ben 199 cm lang. Ik weeg 85 kg. Verder sport ik normaal 3 keer per week (voetbal) maar nu is er zomerstop. Ik ben nu bezig met 3 keer per week hardlopen Di, Do, Zat en wil dit evt. later opvoeren naar 4 keer per week. Daarna doe ik thuis 3 buikspieroefeningen met elk 3 sets en 15 herhalingen. Ik weet mijn vetpercentage niet precies maar ik denk dat ik rond de 12-15 % zit. Ik heb dit gebaseerd op dat ik mijn buikspieren zonder aanspannen al goed kan voelen. Ik ben al bezig met veel water te drinken en ik eet al veel fruit. Nu ben ik bezig met een voedingsschema te maken en heb me al een beetje ingelezen op de site. Maar nu loop ik vast want ik vraag me af of ik onder of boven mijn basisbehoefte moet gaan zitten?
 
Als het je enkel en alleen maar om die blokjes gaat kun je gaan cutten, en clean dus anders blijf je vol vocht, met dikke armen /schouders/borst zie je beter uit als een skinny bitch met abs btw.
 
Beetje vreemde doelstelling...

Maar goed, als je echt van plan bent om enkel en alleen abs te trainen... Doe dan leg raises, planks, en verschillende crunches.

Het probleem waar jij een beetje tegen aan gaat lopen is dat wanneer je daadwerkelijk genoeg vet kwijt bent je echt magertjes bent. Ben het met dolleyes eens, je kan veel beter buff zijn met een beetje vet dan skinny en een six pack. A six pack on a skinny guy is like tits on a fat chick. It doesn't count

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Om even terug te komen op voeding. Je moet gaan cutten, niet te diep want je weegt al niet zo veel zegmaar. Ga maar op onderhoud cutten met zo min mogelijk carbs anders blijf je vocht vasthouden en dan ga je die abs nog niet zien. Ik zou eerst clean bulken en alles goed trainen en daarna pas cutter, heb je veel mooier fysiek
 
Ten eerste bedankt voor de reacties. Ik wil liever ook een mooi fysiek trainen. Maar ik denk niet dat dat reëel is in 1,5 maanden. Hoe lang duurt het ongeveer om een mooi fysiek te trainen? Ik denk dat ik nu wil gaan cutten op mijn onderhoud zodat ik alvast kan wennen aan een schema opstellen, uitvoeren en het eten etc. Mijn onderhoud had ik op de site berekend op 2089 calorieën. Maar op hoe veel calorieën moet ik gaan cutten want het onderhoud wat je berekend is toch als je de hele dag stil zou zitten?
 
Cutten is ongeveer 400 tot 500 kcal onder je onderhoud blijven...
 
Ik heb inmiddels een voedingsschema gemaakt. Het is nog niet helemaal hoe ik het wil hebben.Ik wil namelijk op 2550 calorieën totaal uitkomen. Ook wilde ik de verhouding 35/40/25 maar dat wil niet helemaal lukken. Zouden jullie willen kijken hoe mijn schema nu is en waar ik het eventueel nog kan verbeteren.
 

Bijlagen

  • Voedingsschema nieuw.xlsx
    11,3 KB · Weergaven: 27
Back
Naar boven