AndroidHealthClinic

voedingsschema mij! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik vind het ook wel meevallen. Eet toch zon 25 volkorenboterhammen verdeeld over de dag.
 
Originally posted by admin
lol 900 kcal dat is bijna het minste van al mijn maaltijden, meeste zal iets van een 1500 zijn.
Trouwens als we over 60 gram casseine spreken komt dat neer op een opname van 40-60% denk dus niet dat die 60 gram teveel is.

de minste is 900 en je zit gemiddeld rond de 1500? Man das 6x1500 = 9000 cals op een dag? En dat is als je maar 6maaltijden eet per dag. Nou dat vind ik echt heel veel heet je cutler van achter ofzo?

Trouwens ik had het over 60 gram totaal eiwit hiervan is dus al lang niet alles caseinaat (Zit ook die whey in enz.) En ik heb niets gezegd over teveel eiwit. 's ochtends veel eiwitten is goed ivm gebruik van proteine in de ochtend vergeleken met 's avonds. Ik vond het gewoon veel cals.

Kijk je zegt wel 25 boterhammen per dag en dat is op zich ook niet zoveel. Maar stel je eet 6 maal op een dag dan is dat 4 per keer, nu eet je er 6 plus de koolhydraten uit een halve liter melk plus die uit kaas. Dus worden er rap veel denk ik.
Maar goed zeg ff hoeveel je weegt misschien ben je wel een beest van 120 kg? :D niet iedereen is zo klein als ikke
 
kep een tip om die tonijn beter naar binnen te kunnen werken. doe er gewoon een klein beetje ketchup overheen of beetje curry. of BBQ saus. niet teveel. maar gewoon dan voeg je een beetje een smaakje aan toe. en dan ist lekker te verwerken. of meng het met noodles. NOG beter weg te werken :)

verder zouk nog wat eitjes toevoegen en smorgens bij je weh shake een boterham eten zodat je wat koolhydraten binnenkrijgt. succ6 :)
 
Originally posted by Frenkpie
kep een tip om die tonijn beter naar binnen te kunnen werken. doe er gewoon een klein beetje ketchup overheen of beetje curry. of BBQ saus. niet teveel. maar gewoon dan voeg je een beetje een smaakje aan toe. en dan ist lekker te verwerken. of meng het met noodles. NOG beter weg te werken :)

verder zouk nog wat eitjes toevoegen en smorgens bij je weh shake een boterham eten zodat je wat koolhydraten binnenkrijgt. succ6 :)

hmmmz die met barbecue saus ga ikj zkr proberen !
 
whaha nee ik ben geen beest van 120 kilo.. nog niet.. ik eet die 24 boterhammen de eerste 3-4 maaltijden. Met daar nog veel extra's bij hoor. Ik kan mijn voedingsschema wel eens posten. Ik eet wel als een beest. Moet ook wel want ben ecto neigend.
 
hoeveel weeg je dan wel? want 24 bammetjes in 3-4 maaltijden is toch wel knap veel hoeveel cals stop je wel niet weg?
 
Originally posted by Dom!nator
whaha nee ik ben geen beest van 120 kilo.. nog niet.. ik eet die 24 boterhammen de eerste 3-4 maaltijden. Met daar nog veel extra's bij hoor. Ik kan mijn voedingsschema wel eens posten. Ik eet wel als een beest. Moet ook wel want ben ecto neigend.


Post maar je voedingsschema ben ook wel benieuwd.



Groeten bigboy25.
 
Oke omdat jullie het willen. Ik hoef er geen commentaar op, de verhoudingen zijn voor mij goed en al uitgebreid besproken... Ik weet waar de zwakke plekken zitten bv de eiwitten bij maaltijd 2 en 3 maar dat is omdat ik niet van alles mee kan nemen vandaar. Hier is het:

1e maaltijd:
40 gram whey
500ml halfvolle melk
6 sneetjes volkorenbrood
Beleg vleeswaren(vb achterham) min. 50gram
Beleg kaas (vb goudse jong) min. 50gram
20ml (2,5 eetlepel) lijnzaadolie

2e maaltijd
6 sneetjes volkorenbrood
Beleg vleeswaren(vb achterham) min. 75gram
Beleg kaas (vb goudse jong) min. 75gram

3e maaltijd
6 sneetjes volkorenbrood
Beleg vleeswaren(vb achterham) min. 75gram
Beleg kaas (vb goudse jong) min. 75gram

4e maaltijd
Franse magere kwark 450 gram
Eieren 6 eieren (waarvan 4x eigeel, 6x eiwit)
6 sneetjes volkorenbrood
20ml (2,5 eetlepel) lijnzaadolie

5e en 6e maaltijd (shake na training, 30min later eten)
Shake:
40 gram whey
500ml halfvolle melk
80gram dextrose

Maaltijd (Zeer ruim gemiddelde):
Aardappelen, rijst, pasta 200gram
Vlees 150gram
Groenten 200gram

7e maaltijd:
400ml halfvolle melk
100 tot 150 gram brinta

8e maaltijd
blikje tonijn, met nog een keer brood of kwark of brinta of shake waar ik zin in heb.

Ik zit nu tegen de 6000kcal (blijft altijd een schatting, gewoon netjes alles berekent met tabellen)

Verdeling 40% eiwitten 40% koolhydraten 20% onverz. vetten
 
Back
Naar boven