AndroidHealthClinic

Voedingsschema (mijn eerste)

Bezoekers in dit topic

Heb de afgelopen dagen m'n gewicht bijgehouden, zie de post hierboven voor het resultaat. Een vrij normale groei, in mijn ogen. Als ik 0.5kg per week moet groeien, moet ik denk ik ~100 calorieën per dag minder eten. Heb dus ook in mijn MyFitnessPal app, de calorie behoefte van 4000 naar 3900 gezet.

Vanochtend ben ik ook naar de sportschool gegaan en heb mijn weegmoment gehad. Ben helaas vergeten een kopie te laten maken dus zit nu thuis zonder de exacte waardes. Van wat ik nog weet:
- Totale massa: Van: 83.1kg Naar: 87.8kg;
- Vet%: Van: 9.2% Naar: 10.7%;
- VVM: Van: 71.7kg Naar: 75.2kg.
Het 'Van' is gemeten op 30 januari 2017, het 'Naar' is gemeten op 20 maart 2017. De groei van 3.5kg spiermassa is dus over ~7 weken verdeeld.

Er zit wel een behoorlijke afwijking tussen mijn gewicht thuis en mijn gewicht in de sportschool. Dit is afhankelijk van 1. De nauwkeurigheid van de weegschaal; 2. Wat ik aan heb tijdens het wegen, thuis niets en in de sportschool onderbroek, boxer short en shirt; 3. Wat ik gegeten heb voor het weegmoment, dit is thuis niks (direct uit bed) en in de sportschool vaak of ontbijt, of avondeten.
 
ik zeg goed bezig man! je groeit snel en voldoende en 75% is VVM ik wou dat dit bij mij nog het geval was haha.
 
Back
Naar boven