Fitness Seller

Voedingsschema MS

Bezoekers in dit topic

Even voor de nieuwe leden onder ons:

Dit is GEEN bodybuilding dieet, neem dit niet over.
 
Vet schema man! Leuk dat je hem eindelijk gepost hebt! Maar idd wat Dani al zegt, wel veel verz vetten :D
 
ik vind het niet gezond, en niet uitgebalanceerd.
kun je wel afgeven op zuipen (niet onterecht trouwens) maar of dit nu zo verstandig is op je 17e. Je had immers al verhoogde leverwaarden, sure ik weet dat een lever best wat kan hebben en zichzelf goed kan herstellen. Maar als je dit nog zo een aantal jaartje volhoudt blijf je je lever belasten.

Maar goed, baas in eigen buik :)

succes ermee.
 
Leuk om keer te zien wat jij eet/drinkt. :)
 
tja leuk dit......

totaal niet uitgebalanceerd dieet. Volgens mij ga je hier over een aantal jaren serieuze problemen mee krijgen. Time will tell.

Iig succes ermee :)
 
Tja het zou niet mijn ding zijn maar ik kan wel aannemen dat een PL'er er progressie mee boekt hoor.
 
Hij zit gewoon een beetje ber boven zijn onderhoud. Neemt niet weg dat hij 17KG lean mass heeft gewonnen in een jaar. Ja daarnaast ook wat vet inderdaad :D.
 
Jawadde,volgens mij is je bijnaam op het werk de melkboer :D
 
je neemt ook bijna geen complexe carbs.. je leeft op vetten en melksuikers!!
 
MonsterStrength zei:
Op vraag van een member, hierbij wat ik zo wegvreet in een dag :)

Let op, dit is maar een "template", dus wat ik zoiezo eet, tussendoor drink ik als ik tijd heb zeker nog iets van 2 tot 4 liter volle melk weg, of eet es een bord gebakken aardappelen met eieren ofzo. Ik zit meestal wel zo'n 2000kcal boven dit dieet!!!

Kcal E K V

06u: ontbijt
volle melk 1 liter 640 32 47 36
whey 30 g 120 22 3 2

10u: kwartier pauze op werk
volle melk 1 liter 640 32 47 36
cashew noten 100 g 578 18 32 42

12u30: lunchpauze
boterhammen 4 249,6 6,84 48 3,36
cotage cheese 200 g 178 22,4 4,6 7,8
volle melk 1 liter 640 32 47 36

14u30: thuis komen van werk
volle melk 1 liter 640 32 47 36

- middagdutje tot 17u -

17u15
warme maaltijd

- trainen -

21u
volle melk 1 liter 640 32 47 36
whey 30 g 120 22 3 2

22u30
volle melk 1 liter 640 32 47 36

23u: slapen
lijnzaad olie 2 eetlepels 108 0 0 12

Totaal 5193,6 283,24 372,6 285,16

MS

Waarom eet je eigenlijk geen of bijna geen koolhydraten in de vorm van brood, rijst, brinta e.d.?
 
trekt op niks, ik zou nog meer zuivel gebruiken
 
285 gram vetten :eek:

You're a god !!!!
 
Volgens mij moet je wat meer complexe koolhydraten toevoegen, alleen die melksuikers is niet optimaal volgens mij.
 
johanqq zei:
Waarom eet je eigenlijk geen of bijna geen koolhydraten in de vorm van brood, rijst, brinta e.d.?
Omdat ie al een shitload carbs binnenkrijgt van z'n zuivel waarschijnlijk ??? :)
 
Even een vraagje tussendoor, MS is nu 17 en is niet supergezond.
Maar is dit eigenlijk wel zo erg? Als ie nou op z'n 30e gezonder gaat eten wordt ie denk ik net zo oud dan als ie nu al gezonder gaat eten. Of zit ik er naast?
 
als hij nu al verhoogde leverwaardes heeft en op deze manier doorgaat, ben ik benieuwd hoe dat dan tegen je 30e is. Terwijl met een btje aanpassing in zn dieet dat best voorkomen kan worden.
 
Kids, don't try this at home:D
 
Zelda zei:
Volgens mij moet je wat meer complexe koolhydraten toevoegen, alleen die melksuikers is niet optimaal volgens mij.
johanqq zei:
Waarom eet je eigenlijk geen of bijna geen koolhydraten in de vorm van brood, rijst, brinta e.d.?


Havermout eet ik ook wel veel 's morgens, denk ongeveer 4 van de 7 keer dat ik ontbijt, de ander 3 keer enkel melk met whey. Zoals gezegd is dit de template, dus reken daar nog veel tonijn, havermout, kwark, yoghurt, .... bij, en ik heb wel veel meer proteines dan vetten dan hoor :) Topdagen van tegen de 500g proteines :)
 
Back
Naar boven