MuscleMeat

Voedingsschema MS

Bezoekers in dit topic

Zou een vaste eiwitbron nemen voor je gaat slapen, kwark/kip/whatever
 
Gorilla-Man zei:
Zou een vaste eiwitbron nemen voor je gaat slapen, kwark/kip/whatever

Als ik kwark eet is dat meestal bij de tv, dus zit wel goed ;)
 
Ik zou een levensverzekering afsluiten bro :thumbup:
 
Ok, mag ik je nu officieel een koe noemen?

on-topic: waarom zit er zoveel tijd tussen de eerste en tweede maaltijd?
 
Boe .. :D

Maareuh, 06u is als ik opsta, op men werk (rond 07u15) eet ik dan nog een appel ofzo, en om 10u heb ik maar pauze. Geen mogelijkheid om eerder te eten dus.
 
Ontbijt om 7 uur op je werk
 
Mja kan wel ja, maar zoals ik zei ben ik niet zo'n grote eter 's morgens. Kan wel stoppen bij de bakker om 2 boterkoeken ofzo, maar om dat elke dag te doen ... no thx ;)
 
MonsterStrength zei:
Mja kan wel ja, maar zoals ik zei ben ik niet zo'n grote eter 's morgens. Kan wel stoppen bij de bakker om 2 boterkoeken ofzo, maar om dat elke dag te doen ... no thx ;)
Bro.... boterkoeken??

:whip:
 
Ja wat anders? Nog een litertje melk? :D
 
Het is echt niet zo moeilijk knul....donder een paar scheppen brinta en whey in een beker water (of waarom geen melk, dat heb je toch al bijna niet in je schema zitten) even schudden, en snel achterover gooien voordat het dik wordt, daarna 2 boterhammen met kaas of pindakaas erachteraan proppen, en klaar is clara, ik denk dat je zeker wel 5 hele minuten bezig bent met dit stevig ontbijt. ;)
 
Dag mensen,

ik ben een opkomende bodybuilder ik ben 3 jaar geleden begonnen en heb een half jaar stil gelegen maar dan nog ik ben niet tevreden met mijn lichaam en moet echt een beter eet patroon hebben en dan bedoel ik niet veel melk maar gewoon standaart eten dus geen extra geld uitgeven, kan iemand mij een eet patroon geven en misschien een trainings schema voor 3 keer per week te traine als het hier niet op past kun je het mij ook mailen ( skynet_nt@hotmail.com ) alvast bedankt voor jullie aandacht en hoop snel wat hierop te horen

Greets SKYLINE ;)
 
skyline zei:
Dag mensen,

ik ben een opkomende bodybuilder ik ben 3 jaar geleden begonnen en heb een half jaar stil gelegen maar dan nog ik ben niet tevreden met mijn lichaam en moet echt een beter eet patroon hebben en dan bedoel ik niet veel melk maar gewoon standaart eten dus geen extra geld uitgeven, kan iemand mij een eet patroon geven en misschien een trainings schema voor 3 keer per week te traine als het hier niet op past kun je het mij ook mailen ( skynet_nt@hotmail.com ) alvast bedankt voor jullie aandacht en hoop snel wat hierop te horen

Greets SKYLINE ;)
Welkom.

Maak even een eigen topic aan met je vraag aub. Dat kan met de knop "nieuw onderwerp" bovenaan de lijst in deze sectie.
 
Back
Naar boven