XXL Nutrition

Voedingsschema + nieuw lid op dbb

Bezoekers in dit topic

MichaelM

Novice
Lid geworden
2 jan 2014
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
19%
Hallo Allemaal,


----------------------introductie bericht----------------------------
Ten eerste ben ik nieuw op dit forum, en zal me dus direct even voorstellen ;)
Ben een 24 jarige verpleegkundige student genaamd Michael.
Voor mijn studie woon ik in Den Haag, maar kom oorspronkelijk uit Losser, een dorpje dicht bij Enschede.
Mijn interesse's liggen bij klimmen zowel indoor als outdoor, boulderen , slacklinen, intensief sporten, tekenen,
socializen met zowel vrienden als nieuwe mensen. (Zo zou het leuk zijn om via deze community in aanraking te komen met nieuwe mensen die deels mijn interesses delen)

Sinds een periode is mijn passie gegroeit voor het boulderen, echter komt hier veel kracht bij kijken.
Dit is dan ook mijn eerste doel om het trainen serieus aan te gaan pakken, los van goed in vorm zijn.
Voor mijn training maak ik o.a. gebruik van het trainingprogramma Insanity (6 dagen p.w. voor 60 dagen lang).

----------------------topic related----------------------------
Ben me er van bewust hoe belangrijk voeding is voor het trainen, en wanneer ik in deze community
kijk zie ik allerlei tips en voedingsschema's staan. Door de verkregen kennis heb ik mijn eerste eigen schema op kunnen stellen maar ik heb het gevoel hier nog veel aan te moeten sleutelen.
Wat het wat lastig maakt is dat ik vegatarier ben en dus geen vis en vlees eet.
Let op: Geen veganist, ik nuttig wel melkproducten etc.

Ik vind het erg belangrijk om alle voedingsstoffen binnen te krijgen. Via deze weg ben ik op zoek naar ervaren mensen, met als eerste doel kritiek/feedback/tips op mijn voedingsschema.

Daarnaast zou ik graag mogelijk meer tips over supplementen willen horen, zelf maak ik gebruik van whey protein perfection (1 shake per dag a 35 gram) en omega 3 capsule (1 capsule per dag)
Het liefst haal ik mijn benodigde stoffen uit voeding, en ben ik niet perse een voorstander van supplementen.

Ik hoop op jullie hulp en mijn excuus van het lange verhaal :)
 

Bijlagen

  • Voedingsschema1.xlsx
    84,3 KB · Weergaven: 124
Laatst bewerkt:
Iemand?:) Alvast bedankt
 
zorg dat je s'ochtends, s 'middags en s'avond meer eet en de maaltijden tussendoor wat minder.
wat dus s'ochtends niet het geval is. terwijl je juist goed met de dag moet beginnen;)

heb je de stickys al doorgelezen?
 
Ja heb de sticky's doorgelezen :).. Insanity is een opstartschema voor mij daarna wil ik verder in sportschool :)
Ben hem aan het aanpassen, zit verder het schema wel in goede richting? Verder tips aub?=p heb er weinig verstand van
 
Laatst bewerkt:
Niet om onnodig te bumpen, mar iemand nog enige aanvulling/tips?
 
Back
Naar boven