Fitness Seller

voedingsschema ok ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nicolazio

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 jun 2005
Berichten
92
Waardering
0
Hallow , ik zal even men voedingsschema(tijdens de bulk) geveen , ik heb het deze week zowat samengesteld,maar omdat ik niet alle tijd van de werled heb (examens) post ik het even alvorens alles uit te rekenen , dat alles goed is qua verhoudingen

7u30
Volkoren brood 4 sneden
beleg (kippewit of kaas)

10u
aardbeien (500gr)
kwark (pot van 500g)

(11u30 trainen )
12u15 weight gainer shake (1000kcal)

13u volkoren brood
ei-eiwit (van 2 eieren)
sla, tomaat

15u fruit

17u wat de pot schaft (= vlees/vis + aardappel + groenten)

19u brood(2 sneden)
beleg=kipfilet

21u kwark

wat denken jullie ? Training meestal als volgt :
ma: borst buik
di: biceps+voorrarmen rug
woe:rust
do: schouders,triceps
vrij : benen, buik
za : rust
zo: rust

en dan
78kg
BF: +-8%
1m88
18 jaar
 
nicolazio zei:
Training meestal als volgt :
ma: borst buik
di: biceps+voorrarmen rug
woe:rust
do: schouders,triceps
vrij : benen, buik
za : rust
zo: rust

Heb je de trainingsindeling hierboven ook op volgorde gezet? Zo ja, zou ik op dinsdag niet je rug na biceps en voorarmen trainen, maar ervoor. Dus rug, biceps en voorarmen.
 
Elke dag een halve kilo aardbeien :|?!

Na de training liever snelle koolhydraten, zoals dextrose, doe je later in de dag die shake (bijvoorbeeld om 3 uur bij je fruit)

En als je de hoeveelheiden erbij zet is het toch iets beter te beoordelen :)
 
Jaja uiteraard begin ik met rug , had wat snel getypt :)
 
Maar fruit hangt er vanaf , heb gewoon altijd honger en neem nooit gewoon een vitamine capsule ofzo , zie dat ik dat via fruit binnen krijg dus ja hoeveel heid fruit zal ik zeggen : 1 banaan , wat druiven,appelsien,kiwi :) en ja aardbeien zijn wel goed dees periode + ik woon naast fruitwinkel is wel handig :)
 
ok zal de hoeveelheden overal erbij schrijven en dan later opnieuw posten , maar wou zo eens globaal beeld hebben van "zijn er genoeg eiwitten/koolhydraten/vetten of het eerste gezicht ?
 
Drink je trouwens niks? Geen melk ofzo?
 
Jawel jawel 4 liter water (tijdens niet trainingsdagen 3) en voor de rest niets eigenlijk
 
Het lijkt me wat weinig eigenlijk voor een bulkdieet.
 
ik vind het maar weinig, te weinig vet ook. Maar ik ga niet de macro's zitten uitvogelen voor je. Maar met een weightgainershake van 1000 Cal zal het wel goed komen misschien... ik zie liever voedsel in een schema dan poedertjes. (zeker in de bulk)
 
Het lijk op het eerste gezicht inderdaad meer op een dieet dan op een bulkschema.

Zoals al gezegt is, meer vetten!!

En om 15:00 zie ik een maaltijd met alleen maar fruit, lijkt me niet verstandig.Probeer elke maaltijd vooral in de bulk een grote hoeveelheid aan eiwitten, koolhydraten en vetten binnen te krijgen. Ik vind het goed dat je zoveel fruit eet maar een bulk met grotendeels fruit schiet natuurlijk niks op!

Je zegt dat je wilt bulken dus niet bang wezen dat je vet aan zult zetten zul je namelijk heus wel. Gewoon eten tot je erbij neervalt is nog altijd mijn mening, er zullen vast mensen zijn hier die daarin het niet met mij eens zijn, maar goed. Als je serieus wilt gainen zul je toch echt serieuzer moeten gaan eten.

Veel succes!
 
Back
Naar boven