AndroidHealthClinic

Voedingsschema overnemen

Bezoekers in dit topic

Koob

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Ik wil fanatiek gaan fitnessen, en daar hoort natuurlijk een goed voedingsschema bij. Ik ben 17 jaar en weeg 66 kilo, en wil op dit moment echt flink gaan gainen. Intensieve krachttraining, en een 'heel-veel-calorieen-dieet' inclusief de whey shakes lijkt mij hiervoor uitermate geschikt.

Mijn vraag is nu, kan ik zomaar een voedingsschema van iemand anders overnemen? Ik heb namelijk weinig verstand van voeding, dus als ik alleen wat op zou stellen zou waarschijnlijk niet gaan werken. En als dat kan, welk voedingsschema zou ik aan kunnen nemen? Er worden veel voedingsschema's gepost, maar wat is nu echt een goede om flink te gainen?

zoek naar een bulk schema van mensen metdezelfde stats als jij
dus gewicht, vetpercentage, lengte etc
dan kan het denk ik wel :pals het een goed schema is tenminste

Verdiep je wat meer in de sticky's...en lees gewoon goed de voedingsschema's door van de mensen met jou stats... en maak dan je eigen schema.

Als je dan nog vragen hebt kun je eventueel kijken of je hier nog wat van andere qua tips/advies mee kan nemen..

Kortom, gewoon proberen...

als je wilt gainen vreet dit en je komt er wel van bij

Ochtend:

120gr brinta/havermout met 1grote schep whey en banaan en halve liter halfvolle melk.

voormiddag:
4boterhammen met pindakaas
2boterhammen met 50gr kippenwit

middag
6boterhammen met 150gr kippenwit
groenten

namiddag:
blikkie tonijn 150gr

avond

150gr vlees/vis
1zakje rijst of veel volkoren pasta of patatten
groenten

laatste maal voor slapen:

500gr magere kwark + stuk fruit

Alsj je dit effe volgt kom je denkik wel wat bij en misschien ook 1maal per week junkdag houden zoveel pizza/pitta/hamburgers/ijs en vlees vreten zoals je kan.

Idd wat weinig Nicolas.
En die junkdag lijkt me behoorlijk overdone, dat is wel heel veel junk!!

Terug
Naar boven