MuscleMeat

voedingsschema rustdagen

Bezoekers in dit topic

Blackadder

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2004
Berichten
6.722
Waardering
2
Hoe doen jullie je voeding op rustdagen? Hou je hetzelfde aan als op trainingsdagen, of hebben jullie twee verschillende schema's?
 
een schema..
op niet-trainingsdagen verbrand je mischien wel minder, maar je spieren hebben de kcal net zo hard nodig..
 
Ik hou idd continu hetzelfde aantal kcals aan met dezelfde verhoudingen tussen E/K/V op trainingsdagen en niet trainingdagen, maar of dat de beste manier is........... vraag ik me ook af :D
 
George zei:
een schema..
op niet-trainingsdagen verbrand je mischien wel minder, maar je spieren hebben de kcal net zo hard nodig..

ja ok, maar je verbrandt zowieso minder op die dagen, btw je moet er toch zowieso je post work out maaltijd er uithalen ,als je geen tonnetje wil worden.
 
Ik houd hetzelfde aan, alleen mijn PWO haal ik eruit.
 
Ik doe een iets ander schema. Al met al kom ik ongeveer 500 kcal eruit, omdat ik de PWO schrap, daarvoor de banaan uit de shake toevoeg, en 's middags een boterhammetje kaas minder eet. Voor de rest geen wijzigingen.
 
Gewoon hetzelfde laten. PWO shake kan je weglaten..
 
Ik hou 1 schema aan. Maar kan me voorstellen dat je op trainingsdagen wat meer behoefte hebt aan Kh en in rust meer aan Eiwitten. Is een vraag die mij ook al wel bezig hield. Ben benieuwd.
 
Ik haal mijn pre en postworkoutshake eruit. Op niet trainingsdagen verdubbel ik maaltijd 7 en wordt dan 4 volkorenboterhammetjes en 200 gram kipfilet. En de crea gaat naar de ochtend.
 
Back
Naar boven