XXL Nutrition

Voedingsschema Shaq

Bezoekers in dit topic

ShaqAttack

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 okt 2006
Berichten
1.098
Waardering
5
Hey DBB'ers,

Graag wat advies over mijn schema, dit geldt vooral voor weekdagen, 's weekends varieert dit wel eens...

Maaltijd 1 :
6u : 50 gr havermout + 30 gr brinta + 500ml melk + 40 gr ovomaltine + 2 multivits

Maaltijd 2 :
8u30: 500gr magere kwark

Maaltijd 3 :
10u: 2 kommen verse soep (groenten = vitamines)

Maaltijd 4 :
11u:
- 120 gr pasta (droog gewogen) + 150 gr tonijn
- OF: 100 gr rijst + 150 gr kipfilet + 150 gr soyascheuten
- OF: 100 gr wokmie + 150 gr biefstuk + 200 gr verse groenten (in de wok)

Maaltijd 5 :
13u30: PWO shake (70gr KH + 50gr Eiwitten + .. gr vet)

Maaltijd 6 :
15u: 120gr pasta + 150 gr tonijn
- OF: 100 gr rijst + 150 gr kipfilet + 150 gr soyascheuten
- OF: 100 gr wokmie + 150 gr biefstuk + 200 gr verse groenten (in de wok)

Maaltijd 7:
18u: warme maaltijd:
- 150 gr Rijst met 150gr soya en 150gr kipfilet
- OF: 200 gr paardebiefstuk met 6 aardappelen en 200 gr boontjes
- OF: 100 gr wokmie + 150 gr biefstuk + 200 gr verse groenten
- OF: 200 gr varkensmignonnettes + 6 aardappelen + 150 gr groentenmix

Maaltijd 8 :
20u30: 500 gr magere kwark

Opmerkingen en advies gevraagd....
 
Wat is jouw gewicht, lengte, vetpercentage? Ik vind het behoorlijk wat koolhydraten.
 
maar dat wok gedoe is wel jammie
 
Mijn stats zijn nu 108kg, 1m96, BF +/- 15% ...
Probeer mijn vetpercentage omlaag te krijgen door 2 keer per week 40 min intensieve cardio, gebruik er tevens clen bij, doch echt helpen doet dit niet...
Iemand goeie raad ?
 
Als je wilt afvallen zou ik naast de Clen en de cardio je koolhydraten wat omlaag doen.
 
ziet er heel goed uit als ik iets mag zeggen zou ik wat vers fruit versnijden in je kwark.
want ik zie nergens fruit staan. en zo gaat het ook vlotter binnen
 
Om mijn kwark makkelijker binnen te krijgen, meng ik er wat aardbeiconfituur door !!! ;-)))

tja, wat fruit betreft, ik weet dat ik dat mis, doch je moet er nog de plaats voor vinden in je maag hé...
voorheen at ik gemiddeld 4-5 stukken fruit per dag, doch dan kreeg ik wel mijn KH + PR niet binnen hoor !!

wat betreft het verminderen van de koolhydraten, ik heb enige tijd geleden een reply geschreven op een topic over "zweet met een ammoniacgeur", en daarop werd gereageerd dat ik wss te weinig KH binnen heb, en dat daarom mijn lichaam eiwitten verbrandt ipv KH !!!
Nu raak ik er ook niet meer uit hoor !
 
ieder zijn voorhangs punten e
 
Ja lastig,
hmm het ziet er gezond uit. je eet echt ontzettend veel, maar dat mag ook wel met je gewicht:P
Je moet even kijken, want het is moeilijk om vet kwijt te raken als je boven je onderhoud zit, dus maak je rekensommetje voor je onderhoud en haal er 500 kcal af zou ik zeggen.
Daarnaast raad ik je toch aan om minimaal 3x per week cardio te doen,( om de dag)
je doet wel 2x 40 mins HIT Cardio, maar een xtje extra lijkt me wel goed.
 
Back
Naar boven