Luke19
Novice
- Lid geworden
- 15 dec 2022
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 21%
Hoi allemaal!
Na een tijdje van alles en nog wat hier op te lezen toch een account aangemaakt. Ik ben nu precies 1,5 jaar bezig met sporten en heb al veel bereikt zonder eigenlijk te weten wat ik nog echt doe qua voeding. Ik ben al 25 kg afgevallen met het gewoon minder junkfood eten maar ik ben hongerig voor meer
. Ik voetbal en ga zo'n 3 á 4 keer per week naar de sportschool. Ik heb me vandaag proberen in te lezen want zo graag een cut willen doen. Als het goed is zou ik voor een cut nu 2376 calorieen moeten eten per dag waarvan 744 calorieen uit eiwitten, 712,8 calorieen en 919,2 calorieen uit koolhydraten. Echter vind ik het erg lastig hoe ik dit nu moet omdraaien in maaltijden voor 1 dag. Na wat rond te kijken op dit forum zie ik veel mensen die er verstand van hebben. Zou iemand misschien een voedingsschema kunnen maken of mij helpen met wat tips wat goed is?
mvg Luke
Na een tijdje van alles en nog wat hier op te lezen toch een account aangemaakt. Ik ben nu precies 1,5 jaar bezig met sporten en heb al veel bereikt zonder eigenlijk te weten wat ik nog echt doe qua voeding. Ik ben al 25 kg afgevallen met het gewoon minder junkfood eten maar ik ben hongerig voor meer
mvg Luke