Fitness Seller

voedingsschema van dikste moeder ter wereld (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Smerig wijf, wtf! Hoe kun je in godsnaam je sexy en goed voelen als je je lichaam zo naar de klote helpt! Hoe kun je dit je kinderen aan doen, je weet dat je eraan dood gaat als je zo door gaat. Ziek wijf..niet normaal!
 
Getver. Ze lijkt er nog trots op ook gezien die foto's en hoe moet dat voor die kids zijn. 22000kcal per dag. Niet normaal.:rolleyes:
 
Smerig wijf, wtf! Hoe kun je in godsnaam je sexy en goed voelen als je je lichaam zo naar de klote helpt! Hoe kun je dit je kinderen aan doen, je weet dat je eraan dood gaat als je zo door gaat. Ziek wijf..niet normaal!
Beetje vage manier van denken. Een groot aantal prof bbers zijn ook niet het toonbeeld van gezondheid, maar er zijn er genoeg die dat als voorbeeld hebben
 
Geen idee btw hoe zwaar ze is, maar ze neemt het aantal kcal in van een vrouw die 650kg-750kg weegt. Neem maar voor het gemak aan dat ze niet dagelijks een uurtje aan het joggen is.:o (wil niet weten hoe dat er uit zou zien overigens):)
 
kcal zijn wel flink overdreven lijkt me
 
Geen idee btw hoe zwaar ze is, maar ze neemt het aantal kcal in van een vrouw die 650kg-750kg weegt. Neem maar voor het gemak aan dat ze niet dagelijks een uurtje aan het joggen is.:o (wil niet weten hoe dat er uit zou zien overigens):)
52 stone is 330 kilo ongeveer
voor haar dagelijkse beweging waggelt ze :D
 
Bah, smerige luie parasiet. Zou eigenlijk verboden moeten worden.

Inderdaad vreselijk, te walgelijk voor woorden. Jezelf zo vol vreten zonder schuldgevoel terwijl de halve wereld lijdt aan honger. Ik hoop dat ze snel sterft, zodat zij geen inspiratie word voor anderen.
 
lol dat zijn echt geen 22k kcals

en ik hoop dat dat vette varken vandaag of morgen sterft.
 
Misschien als ik dit voor een weekje volg dat ik wat vet aankom :D

ja want je eet nu 6k kcal en komt bijna niet aan, vraag anders even aan jeffrey en ibo wat die er van vinden.
 
Ze heeft in ieder geval grotere biceps en benen dan 99,99% van de mensen hier. :roflol: Ik ben jaloers. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat ze heel oud wordt.......liefst vandaag nog!

Vraag me af of het financieel wel te behappen valt <-----woordgrapje!
 
Wat maakt het, uit laat haar lekker doen met haar geld wat ze zelf wilt.
 
Benieuwd naar de cut!
 
stel jullie niet zo aan, wss eet ze net boven onderhoud :o


inb4 cutten op 8000 kcal
 
sterf dikke zeug, en doneer het voedsel aan afrika, 2 vliegen in 1 klap !
 
ik heb zo'n hekel aan die dikke luie varkens die geen moer uitvoeren.
 
Back
Naar boven