Hallo iedereen,
Ik ben deze maand begonnen met het cutten...Zit nu op een vetpercentage van rond de 13/14% (niet gemeten verder) en merk dat de broeken nu weer wat strakker beginnen te zitten en heb weinig zin om nieuwe te kopen
(blijf student he)
Nu eet ik gemiddeld het volgende op een dag
ontbijt 8-10 uur (afhankelijk hoelaat de colleges beginnen
)
banaan/ glas fruitontbijt/ eetlepel lijnzaadolie/ boterham met kipfilet. Hoe eerder het ontbijt dus als ik bijvoorbeeld al om 8 uur aan het eten ben dan neem ik om 10 uur meestal een 2-tal boterhammen met kipfilet
12 uur
4 boterhammen met kipfilet
2 botherhammen met ei
14 uur
bak magere kwark 500ml
16uur trainen
17 uur whey shake
18uur
gewone maaltijd, bord pasta of aardappelen met groente en vlees
20 uur
eetlepel lijnzaadolie, boterham kipfilet, appel
22 uur
boterham pindakaas of kipfilet en banaan
En voor de rest nog zo'n 3/4 liter water op een dag. Nu vraag ik me af of dit voldoende is voor mijn cutfase of dat er minder gegeten dient te worden of misschien wel andere voeding.
Ik ben momenteel zo'n 89 kilo en 1,90 lang. Ben nog enigszins een leek op voedingsgebied dus be gentle
Ik ben deze maand begonnen met het cutten...Zit nu op een vetpercentage van rond de 13/14% (niet gemeten verder) en merk dat de broeken nu weer wat strakker beginnen te zitten en heb weinig zin om nieuwe te kopen
Nu eet ik gemiddeld het volgende op een dag
ontbijt 8-10 uur (afhankelijk hoelaat de colleges beginnen
banaan/ glas fruitontbijt/ eetlepel lijnzaadolie/ boterham met kipfilet. Hoe eerder het ontbijt dus als ik bijvoorbeeld al om 8 uur aan het eten ben dan neem ik om 10 uur meestal een 2-tal boterhammen met kipfilet
12 uur
4 boterhammen met kipfilet
2 botherhammen met ei
14 uur
bak magere kwark 500ml
16uur trainen
17 uur whey shake
18uur
gewone maaltijd, bord pasta of aardappelen met groente en vlees
20 uur
eetlepel lijnzaadolie, boterham kipfilet, appel
22 uur
boterham pindakaas of kipfilet en banaan
En voor de rest nog zo'n 3/4 liter water op een dag. Nu vraag ik me af of dit voldoende is voor mijn cutfase of dat er minder gegeten dient te worden of misschien wel andere voeding.
Ik ben momenteel zo'n 89 kilo en 1,90 lang. Ben nog enigszins een leek op voedingsgebied dus be gentle