XXL Nutrition

Voedingsschema voor tijdens Kuur

Bezoekers in dit topic

FP IcE

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 okt 2006
Berichten
447
Waardering
12
Lengte
1m89
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
Ik begin binnen een weekje aan men kuur.

week 1-4: dbol 30-40 mg / dag
week 1-12: Test-e 500mg/ E6D
week 14-18 : nolvadex 20 mg/dag


bij de laatste maaltijd om 22.00 staat 100 Complex carb gainer bij, maar die drink ik in de loop van de dag ergens maar ik wist niet hoe ik extra rijen met drop down lijstje moest invoegen, dus had ik hem maar vanachter bijgezet ;)

zelf denk ik persoonlijk dat men eiwitten nog iets hoger mogen tijdens kuur (meer 40/40/20 verhouding)

ik train 4-5 keer per week. weeg 83 kg, 1.89m groot en ben 23 jaar.
doel is uiteraard bulken

alvast bedankt.


EDIT: kwas nog iets vergeten weg te doen. Pindakaas tijdens maaltijd om 10.00u moet weg en paardevlees in de plaats (zelfde maaltijd als om 14.00)
dan zijn de verhoudingen als volgt: 35 / 44 /21 en 3834 kcal
 

Bijlagen

  • eetschema_Dag2.xls
    204,5 KB · Weergaven: 50
Laatst bewerkt:
Uhh, dus moet hij dit maar posten in de AAS sectie? Gaat over voeding dus er mag gewoon een zinvolle reactie gegeven worden.. Maargoed, dit de reden dat ik niet veel post en het ook maar moet laten blijkt wel weer.
Hij vraagt gewoon om advies chreiz, ffs.

(@ FP , ja tijdens kuren moet je zelfs je eiwitten omhoog gooien. )
 
Uhh, dus moet hij dit maar posten in de AAS sectie? Gaat over voeding dus er mag gewoon een zinvolle reactie gegeven worden.. Maargoed, dit de reden dat ik niet veel post en het ook maar moet laten blijkt wel weer.
Hij vraagt gewoon om advies chreiz, ffs.

(@ FP , ja tijdens kuren moet je zelfs je eiwitten omhoog gooien. )

no offense, maar na je postgeschiedenis bekeken te hebben is het niet bepaald een gemis ofzo als jij niet meer post
 
no offense, maar na je postgeschiedenis bekeken te hebben is het niet bepaald een gemis ofzo als jij niet meer post

Lol, en na jouwe bekeken te hebben hou je wel van gebitch ofniet?! Forum = informatief -> dus deze posts zijn weer gigantisch overbodig.
 
Uhh, dus moet hij dit maar posten in de AAS sectie? Gaat over voeding dus er mag gewoon een zinvolle reactie gegeven worden..

de beste tip qua voeding is voor deze gast om gewoon veel te gaan eten + veel/vaak te gaan squatten... niet welke voeding hij moet gaan gebruiken om zijn AAS te ondersteunen. 83 kilo bij 1.89... come on dude... freet jezelf eerst vol tot 100+ of post dit inderdaad waar het hoort...
 
1.89, 83kilo, 16%. kuren? lol dude..
 
zet hier maar een slotje want hier zitten blijkbaar toch nogaltyd heel wat wankers op het forum die no matter what altijd domme opmerkingen moeten geven... op PSJTuning na.


bende kindjes!

btw: VP% zit rond 11-12 nu
 
Dom? Verklaar je nader 'FP IcE'.

Btw, ook op 11/12 % is het nog belachelijk om te kuren, je overige stats in ogenschouw genomen.
 
zet hier maar een slotje want hier zitten blijkbaar toch nogaltyd heel wat wankers op het forum die no matter what altijd domme opmerkingen moeten geven... op PSJTuning na.


bende kindjes!

btw: VP% zit rond 11-12 nu

tsja het is natuurlijk niet leuk om te horen dat mensen vinden dat jij niet klaar bent om te kuren.
Stats zijn niet dramatisch slecht ofzo dus misschien ben je er wel klaar voor.
Echter vind ik je voeding vrij dramatisch om mee te kuren. Een 4 op de schaal van 1-10.
Doe er wat aan
 
zet hier maar een slotje want hier zitten blijkbaar toch nogaltyd heel wat wankers op het forum die no matter what altijd domme opmerkingen moeten geven... op PSJTuning na.

bende kindjes!

btw: VP% zit rond 11-12 nu

tsja het is natuurlijk niet leuk om te horen dat mensen vinden dat jij niet klaar bent om te kuren.
Stats zijn niet dramatisch slecht ofzo dus misschien ben je er wel klaar voor.
Echter vind ik je voeding vrij dramatisch om mee te kuren. Een 4 op de schaal van 1-10.
Doe er wat aan


Kijk, met die post van baksteen kan je wat meedoen. De reden dat je mijn reactie normaal vind is omdat ik iedereen zijn keuze voor wel/geen roids gewoon waardeer en accepteer. Sommigen zijn te vroeg, en sommigen zullen er een jaar later niets aan over houden omdat ze niet "dedicated" zijn en daarna een motivatie probleem krijgen..
Wat betreft je vraag, vind ik dat je hem gewoon in de juiste sectie hebt gezet! Maar begin nu wel te twijfelen of je dit niet gewoon in de AAS moest plaatsen..
Feit is, je clean bulkt geloof ik als me niet vergis (je houd een log bij of?), dat je in je kcal omhoog moet als je kuurt! En naar verloop van de weken steeds meer omdat je groeit. Eiwitten zijn vaak bijna verdubbeld als je 3maand verder bent! Hou daar gewoon rekening mee in je voeding, suc6!
 
Kijk, met die post van baksteen kan je wat meedoen. De reden dat je mijn reactie normaal vind is omdat ik iedereen zijn keuze voor wel/geen roids gewoon waardeer en accepteer. Sommigen zijn te vroeg, en sommigen zullen er een jaar later niets aan over houden omdat ze niet "dedicated" zijn en daarna een motivatie probleem krijgen..
Wat betreft je vraag, vind ik dat je hem gewoon in de juiste sectie hebt gezet! Maar begin nu wel te twijfelen of je dit niet gewoon in de AAS moest plaatsen..
Feit is, je clean bulkt geloof ik als me niet vergis (je houd een log bij of?), dat je in je kcal omhoog moet als je kuurt! En naar verloop van de weken steeds meer omdat je groeit. Eiwitten zijn vaak bijna verdubbeld als je 3maand verder bent! Hou daar gewoon rekening mee in je voeding, suc6!

idd de reden dat ik het niet in de AAS heb gezet is omdat ze het dan toch naar hier zouden verplaatsen, en ik wilde ook niet liegen over het feit dat ik al dan niet ga kuren want dat is ook specifiek mijn vraag : is men voedingsschema goed voor tijdens een kuur, en indien niet wat moet er veranderd worden.

en idd jij en baksteen geven teminste nuttige opmerkingen waar ik iets me ben. wat de rest ervan denkt interesseert me niet maar ze moete gewoon zwijgen als ze geen antwoord hebben op de vraag van men topic.


@baksteen: wat zou jij veranderen aan men voeding? (meer eiwitten?)
aangezien je het dramatisch vind zal je toch wel een aantal tips kunnen geven...?

ik probeer idd zoveel mogelijk clean te bulken en het is de bedoeling dat ik een log ga bijhouden van zodra ik begin. ik weet ook dat ik elke week men schema moet bijsturen en kcals opvoeren vanwege gewichtstoename.

een algemene vraag: hebben jullie tips om men eiwitten drastisch te verhogen aangezien ik vond dat ik al redelijk wat eiwitten naar binnen speelde...maar blijkbaar nog lang niet genoeg. ook zouden men vetten wat naar beneden moeten... noten weglaten?

alvast bedankt en hopelijk kunnen we nu on topic blijven.
 
Laatst bewerkt:
Het is gewoon nog lang niet nodig om te kuren, je kan nog een heel stuk hard vooruit gaan door gewoon hard te trainen en goed te eten.. Na jaren van trainen en als je écht groot wil worden kan je overwegen om is te gaan kuren. Voor die tijd is het heel overbodig en zal je op de lange termijn alleen maar tegen werken.. (jojo effect / zonder anabolen daarna (stuk) minder hard groeien dan normaal zonder)
Daarom help ik je niet met je voeding. Doe voor de rest met deze post wat je wilt, als jij desprate bent om in 3maanden gespierd te worden: doe je ding..
 
het is gewoon nog lang niet nodig om te kuren, je kan nog een heel stuk hard vooruit gaan door gewoon hard te trainen en goed te eten.. Na jaren van trainen en als je écht groot wil worden kan je overwegen om is te gaan kuren. Voor die tijd is het heel overbodig en zal je op de lange termijn alleen maar tegen werken.. (jojo effect / zonder anabolen daarna (stuk) minder hard groeien dan normaal zonder)
daarom help ik je niet met je voeding. Doe voor de rest met deze post wat je wilt, als jij desprate bent om in 3maanden gespierd te worden: Doe je ding..
+1
 
en idd jij en baksteen geven teminste nuttige opmerkingen waar ik iets me ben. wat de rest ervan denkt interesseert me niet maar ze moete gewoon zwijgen als ze geen antwoord hebben op de vraag van men topic.

helaas is er zoiets als vrijheid van meningsuiting. dat geeft ons het recht jou een betere tip te verschaffen, of je dat zelf nou zo ziet of niet. sowieso, wat had je verwacht? je post dit buiten de AAS sectie, logisch dat je kritische reacties krijgt.

anyway, have fun met je weg van de minste weerstand
 
helaas is er zoiets als vrijheid van meningsuiting. dat geeft ons het recht jou een betere tip te verschaffen, of je dat zelf nou zo ziet of niet. sowieso, wat had je verwacht? je post dit buiten de AAS sectie, logisch dat je kritische reacties krijgt.

anyway, have fun met je weg van de minste weerstand

als ik een voedingsschema in aas sectie post komt er ook kritiek en wordt het verplaatst.

dus moest ik het hier doen. de kritiek interesseert me niet. ik heb me voldoende ingelezen, men spullen zijn onderweg dus ik besteed enkel aandacht aan mensen met antwoorden op men vragen zoals baksteen en PSJtuning
 
het is gewoon nog lang niet nodig om te kuren, je kan nog een heel stuk hard vooruit gaan door gewoon hard te trainen en goed te eten.. Na jaren van trainen en als je écht groot wil worden kan je overwegen om is te gaan kuren. Voor die tijd is het heel overbodig en zal je op de lange termijn alleen maar tegen werken.. (jojo effect / zonder anabolen daarna (stuk) minder hard groeien dan normaal zonder)
daarom help ik je niet met je voeding. Doe voor de rest met deze post wat je wilt, als jij desprate bent om in 3maanden gespierd te worden: Doe je ding..

+2
 
Ik denk dat er nog veel behaald kan worden op een natuurlijke manier. Zonde om nu al te gaan kuren.
 
als ik een voedingsschema in aas sectie post komt er ook kritiek en wordt het verplaatst.

dus moest ik het hier doen. de kritiek interesseert me niet. ik heb me voldoende ingelezen, men spullen zijn onderweg dus ik besteed enkel aandacht aan mensen met antwoorden op men vragen zoals baksteen en PSJtuning

da nie woar he! je hebt de overige mensen ook gequote :P

Ik denk dat er nog veel behaald kan worden op een natuurlijke manier. Zonde om nu al te gaan kuren.

ja maar pietje, vorig jaar bij SMvNL vertelde je dat je al sinds je 13e kuurt toen je nog 56 kilo woog
 
Back
Naar boven