MuscleMeat

voedingsschema voor verbetering???

Bezoekers in dit topic

darkraven

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Ik ben 29 jaar,1m74,78 kg,werk +/- 9 uur als lasser samensteller en ga 3 maal per week trainen
Vroeger wel veel sport gedaan,ook fitness,Maar door het drukke leven is er niet veel meer van gekomen
Normaal ging ik op dieet onder begeleiding,maar omdit ik half september voor 14 dagen op vakantie vertrek,ga ik nog eventjes wachten.
Dus heb ik mij zelf een voedingsschema samengesteld met de tips die hier op het forum vinden zijn

http://users.pandora.be/4road/dieet.XLS

Het is eigenlijk bedoeld om massa te kweken,als jullie nog tips zouden kunnen geven?
Ik gebruik alleen multivitaminen 2x per dag als supplement(voorlopig,na september ook creatine)

dextrsoe in de shake sochtends skippen..enkel na de training

alpen is een soort cruesli toch..geloof dat t wel een betere variant is dan andere cruelsi maar toch zou ik gaan voor..zie mn sig:D
plus eetlepel lijnzaad.
yoghurt? welk merk? als t je om eiwitten te doen is zou ik kwark kieze of eieren koken
volle melk schijnt beter te zijn, als je bulkkt snap ik zowieoz nietw aarom je voor de magere variant kiest..alleen kwark is mager beter

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=3482&highlight=misverstanden

malatijd van 1000 eerder nemen, tegen 9 uur.

zo hou je meer en beter regelmaat erin. et om de 2,5 a 3 uur namelijk

tonijnburger? hoe klaargemaakt...

maaltijd om 1400 en om 1500 banaan? waarom?
vor energie voor trainen?

verschuif ide maaltijd van 1400 naar 14.30 a 15.00. voldoende energie voor trainein verzekerd:thumb:

waarom appel om 20.00?

hoe laat slaap je? tegen 22,00. dan zou ik die appel skippen..zou ik zowizo al doen en dan tegen 21.00 die shake

maar wat is je vet%? oftwel wat is je Eb? wat is je totaal aantal cals in dit schema?

ps, je gebruikt ook wei als supplement:D

Laatst bewerkt:
Klopt Alpen is een soort cruesli,soms gebruik ik ook quaker:D of country store,ik wissel regelmatig af
Het probleem is dat wij normaal 2 pauze hebben op het werk
1 om 10.00 en 1 om 14.00:mad:
Daarom had ik gedacht om een tonijnburger(75 gr tonijn 1ei,50gr bloem,24 gr parmazaan kaas,oregano,basilicum,gebakken in olijfolie)koud mee te nemen,kun je gemakkelijk uit de hand eten.

Om 15.00uur banaan om dezelfde reden,gemakkelijk uit de hand,en energie voor de training

Met dit schema kom ik aan 3320kcal waarvan 262 eiwit en 507 koolh en 51gr vet

tot hoelaat werk je dan?

eventueel tijden aanpassen aan je tijd van trainen?

Heb het schema aangepast,intressant over die melk,wist ik niet
Vanboven op het bestand taan de opgetelde kcal en eiwitten en dergelijke

Ik werk tot 15.30,pauzes kunnen we niet verschuiven

Nou zo te zien ben ik hier niet meer nodig! Gaat lekker zo toch of niet Darkraven?

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven