Fitness Seller

voedingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

muisje

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2005
Berichten
22
Waardering
0
Hallo,

Ik train al 7 jaar fitness,mijn training is ok, maar kom niet verder met mijn voeding. Nu heb ik aan de hand van een voedingsschema dat ik heb gekregen wat aanpassingen gedaan. Nu is mijn vraag wat vinden jullie hiervan.

7.30 ontbijt
1 eidooier/2 eiwit
45 gr. havermout aangemaakt met water
1/2 banaan
10 amandelen

9.00 training en voor training no-explode

10.30
1 appel
28 gr. eiwitshake
1 snee volk.brood

12.30
4 snee brood
broodbeleg, smeerkaas 5% vet, rookvlees zoutarm, rosbief en kipfilet
125 gr. magere yoghurt
en wat rauwkost

15.00
1 sinaasappel, of kiwi


18.00
50 gram rijst,
200 gr. groente
70 gr zalm, of 115 gr. kip of 100 gr. bief

20.00
125 gr. magere yoghurt
5 st. druiven of aardbeien
100 gr.kwark
2 eetl. lijnzaad

Verder drink ik 3 a 3,5 liter water p/d
totaal K 198
E 125
V 49
totaal kcal 1730
graag jullie mening

groetjes Muisje
 
Laatst bewerkt:
Weet niet wat je doelen zijn..

Maar vind je schema er vrij goed uitzien! Nette verhouding KEV. Heb wel een paar ideeën waar je misschien nog over na kan denken. Ik zou 's ochtends meer langzame koolhydraten nemen, bv 60-80 g havermout. Maak het aan met melk ipv water. Drink sowieso meer (karne)melk, goed voor KEV's. Ik zou die 3 rijstwafels vervangen door 1 volkoren boterham. Zie de vergelijking:
3 rijstwafels: 1,1 vezels 17,9 K 1,9 E o,8 V
1 volk botha: 2,8 vezels 17,4 K 3,4 E 1,0 V

Hopelijk heb je er wat aan, succes in ieder geval!:grinny:
 
Mijn doel is om mijn vetpercentage omlaag te halen en met name rond mijn middel, de rest is in verhouding ok. Over dat brood, eet ik dan niet teveel brood?
 
Mijn doel is om mijn vetpercentage omlaag te halen en met name rond mijn middel, de rest is in verhouding ok. Over dat brood, eet ik dan niet teveel brood?

Hoe bedoel je teveel? Er is niks mis met brood dacht ik zo. Maar voor de variantie kan je ook volkoren pasta of zilvervliesrijst nemen. Maar dat kan weer lastig zijn om mee te nemen/ te maken enz. Je kan ook voor de verandering roggebrood nemen. Zelf neem ik tussen de middag twee broodjes en als 'tussendoortjes' 1 broodje met uiteraard beleg met 'veel' eiwitten. Ik drink in verhouding meer (karne)melk dan jij, maar kom op dezelfde KEV verhouding uit.
 
Langzaam je koolhydraten er uit halen .... Pasta

dan aardappels en iets meer eiwitten in de plaats
 
Langzaam je koolhydraten er uit halen .... Pasta

dan aardappels en iets meer eiwitten in de plaats
Ikzelf heb het idee dat ik wel gevoelig ben voor brood en wordt er snel dik van, heb ik het idee. Maar kan het proberen, en
dus eigenlijk kan ik beter alleen rijst nemen? ipv pasta en aardappels, voor de variatie vond ik dat wel kunnen, maar kan het ook weglaten. Ik probeer wel rijst. Hoe hoog kan ik gaan zitten met mijn eiwitten dan? Weeg nu 60 kg. en ben 1.62 groot.
 
Back
Naar boven