AndroidHealthClinic

voedingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

toen ik begon met bulken woog ik rond de 50 kilo ongeveer met 15% en nu na 4 maanden bulken ongeveer weeg ik 64 kilo met 20%

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

dit schema volg ik nu ongeveer 2 weken en ik had voordat ik dit schema heb gemaakt gewoon goed zitten vreten
 
so what to do?

persoonlijk zou ik doorcleanbulken tot april/mei en daarna op onderhoud gaan eten en cardio erbij doen. en niet al te ver cutten want je verliest ook spiermassa
 
bedankt, is er ook een sticky voor het maken van een schema op onderhoud? want lijkt me best lastig om in voeding te verminderen :/
 
wat bedoelen ze met BMR ? en als ik et met die methode uitereken komt er dus 500 kcal verschil tussen die ene methode bij mijn voedingsschema
 
wat bedoelen ze met BMR ? en als ik et met die methode uitereken komt er dus 500 kcal verschil tussen die ene methode bij mijn voedingsschema

BMR staat voor basal metabolic rate=je energieverbruik.

Wat er uit de formule komt is je onderhoud (hoeveel kcal je moet eten zonder dat je aan enige beweging doet) .

voor cutten doe je er 500kcal af en voor bulken 500 kcal erbij

Snappie?:D

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Ps, Wel ff goed lezen in de stickies.Staat alles vrij duidelijk in
 
ja ik had al later gezien al ging trainen dus had geen tijd om te verranderen ;p
 
ligt het aan mij of doe je niet aan groente of fruit? of zet je dat er gewoon niet in:P?
 
ik doe van die multi vitamine in me kwark , verder doe ik niet zoveel aan groente en fruit.
 
en vitamines =D
 
maar krijg die kwark niet rauw naar binnen dus doe ik maar die multi vitamine erin zodat ik ook vitamintjes binnen krijg =D
 
je kan fruit door je kwark snijden ;)
 
maar krijg die kwark niet rauw naar binnen dus doe ik maar die multi vitamine erin zodat ik ook vitamintjes binnen krijg =D


gewoon zoetstof of limonade zonder suiker in je kwark doen, Wil je echt hardcore zijn eet je kwark gewoon zoals het is:D
 
maar kan je een voorbeeld noemen hoe ik het beste op die gemiddelde calorien kom?
 
ja kan ik alvast voedingsschema maken voor de cut
 
Back
Naar boven