Fitness Seller

voedingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

staat alleen in hoe je je calorie onderhoud moet berekenen
 
gasten ik weet niet wat jullie eten, maar jullie zijn duidelijk nog niet bekend met bodybuilding!

op 4 boterhammen gooi ik vaak 10-15 plakjes! Meer beleg dan brood.. Ik weet niet hoe jullie aan je eiwit komen? ???

Kost dat niet overdreven veel geld? Volgens mij zijn die plakjes het duurste eiwit dat je kan eten.
 
als ik zeg maar toch op me onderhoud wil komen( dat moet toch in de cut) dan moet ik verminder in voeding ,right? maar waarin zal ik dan in moeten verminderen?
 
Kost dat niet overdreven veel geld? Volgens mij zijn die plakjes het duurste eiwit dat je kan eten.

valt reuze mee maar ik ben voor een week boodschappen zonder avondeten ongeveer 50/60 euro kwijt

Bij de aldi:
Kwark 89cent
100gr kipfilet beleg 90 cent
150 kip/kakoenreepjes 1.39

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

je zal zo weinig mogenlijk slechte vetten binnen moeten krijge@aernout
 
misschien minder chocolademelk als in kcal wl minderen?
Caseïne eiwit shake ipv kwark voor minder kcal?
 
Ik mis de kwark inderdaad ook. 's nachts gaat je lichaam in katabole stand. Dus eigenlijk houdt dit in dat je dan minder eiwitten hebt in je lichaam waaardoor je spieren sneller worden afgebroken. Valt al weer reuze mee als je een lekkere bak kwark neemt, en dan slaap je ook chill ;)
 
misschien minder chocolademelk als in kcal wl minderen?
Caseïne eiwit shake ipv kwark voor minder kcal?

Beter helemaal geen chocolademelk meer:p
 
Back
Naar boven