XXL Nutrition

Voedingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dus met al die dingen die er naar binnen worden gewerkt nog maar een relatieve 86 kilo? Als ik dat allemaal naar binnen had gewerkt woog ik nu waarschijnlijk 130 kilo.

Tuurlijk moet je meer eten, maar volgens mij eten de meeste bodybuilders 3-5x zoveel als ze zouden moeten eten.

Ik geloof erin dat je lichaam heel effectief omgaat met het binnengekomen voedsel.
Als je goed kauwt (voor-vertering) is de kans dat de voedingsstoffen echt worden opgenomen sowieso veel groter.

En ik eet echt rustig, volgens anderen zelfs traag. In de pauze zie ik jongens van 60-75 kilo die niet of nauwelijks trainen heel snel eten, en vetter en meer hoeveelheden dan ik (94kilo).
Dan gaat bij mij toch een lampje branden dat de hoeveelheid voedsel helemaal niet zo veel telt. Ook mijn trainende broer ervaart dit zo. Hij is ook geen grote eter, hoewel we natuurlijk wel onze extra tussendoortjes, zoals shakes nemen.

Maar voor de rest gewoon 3 maaltijden en dan ongeveer 3-4x een tussendoortje per dag.
En ook ik heb grote maaltijden verschranst in het verleden, maar toen kwam ik ook niet boven de 85kilo uit! Volgens mij is je lichaam in het geval van te veel kalorieen te veel bezig met het verwerken van al dat voedsel en heeft daardoor minder energie voor de daadwerkelijke opbouw van je spieren. Ook dat late eten heeft bij mij alleen averrechts gewerkt.
 
Originally posted by tigerochi
Dus met al die dingen die er naar binnen worden gewerkt nog maar een relatieve 86 kilo? Als ik dat allemaal naar binnen had gewerkt woog ik nu waarschijnlijk 130 kilo.

Tuurlijk moet je meer eten, maar volgens mij eten de meeste bodybuilders 3-5x zoveel als ze zouden moeten eten.

Ik geloof erin dat je lichaam heel effectief omgaat met het binnengekomen voedsel.
Als je goed kauwt (voor-vertering) is de kans dat de voedingsstoffen echt worden opgenomen sowieso veel groter.

En ik eet echt rustig, volgens anderen zelfs traag. In de pauze zie ik jongens van 60-75 kilo die niet of nauwelijks trainen heel snel eten, en vetter en meer hoeveelheden dan ik (94kilo).
Dan gaat bij mij toch een lampje branden dat de hoeveelheid voedsel helemaal niet zo veel telt. Ook mijn trainende broer ervaart dit zo. Hij is ook geen grote eter, hoewel we natuurlijk wel onze extra tussendoortjes, zoals shakes nemen.

Maar voor de rest gewoon 3 maaltijden en dan ongeveer 3-4x een tussendoortje per dag.
En ook ik heb grote maaltijden verschranst in het verleden, maar toen kwam ik ook niet boven de 85kilo uit! Volgens mij is je lichaam in het geval van te veel kalorieen te veel bezig met het verwerken van al dat voedsel en heeft daardoor minder energie voor de daadwerkelijke opbouw van je spieren. Ook dat late eten heeft bij mij alleen averrechts gewerkt.

Pure bullshit.. in het begin groei je nog op een glas water, maar na aantal jaar is de formule simpel..

verbruik je 3000 cal. op een dag, dan moet je er meer als 3000 eten om aan te komen en minder om af te vallen, door er 1500 te eten zal jij geen massa aanzetten.. dat bewijs is tientallen jaren geleden al geleverd, heeft niet eens zin om daar nog over te discussieren..

dacht je echt dat als coleman zou kunnen groeien op 3 boterhammen en een banaan per dag dat ie zulke belachelijke hoeveeelheden gaat opeten??
 
Originally posted by ErEf
You're my buddy man.. binnenkort moet je je naam gaan veranderen in still f*cking no Ecto.
Je eet meer dan ik maar ik ben dan ook een endo. als je er geen probs mee krijgt gewoon doen.


Ben ook endo,hopeloos op zoek naar een voedingsschema .
Meet 1.82 en weeg zo'n 93 kg.

Kunt u mij helpen ?

Doelstelling is groeien ,groeien groeien ...Train al zo'n 5 jaar maar wel met onderbrekingen.
 
Ecto........hoeveel ben je nu aangekomen nu je dit voedingsschema aanhoud? Hoeveel kilo in hoeveel tijd? En met hoeveel % is je vetpercentage gestegen?
 
ik vind het gewoon veels te veel allemaal waarom probeer je niet eens wat te spelen met je verhoudingen misschien reageert jouw livhaam wel heel goed op een hoger vet gehalte in je voeding zet dat eens naar 30 of 40%. Dat zal ook je hormoon huishouding goed doen.
 
Veel??? je kan niet genoeg eten als BB
 
Originally posted by admin
Veel??? je kan niet genoeg eten als BB

daar ben ik het dus duidelijk niet mee eens. Het gaat er toch om intelligent te eten inplaats van veel of ben ik nu dom. Als we het hebben over enkel veel eten dan zouden we lekker kunnen groeien van 10x per dag een super-size menu van mac-D.

Om over spijsverterings gezondheid lengte van het leven maar niet te spreken.

Trouwens deze jongen weegt "84" kilo hoe moet dat wel niet als hij 100 weegt?
 
daar kom je dus niet, Jaap als je niet veel eet.
Ik bedoel op die 100kg.

Heb je weleens gezien wat de pro's eten. Die hebben een abonnement op de mac en de burger king. Tuurlijk is dat niet goed maar je zult toch echt heel veel moeten eten om te groeien.

Verstandig eten zou zijn dat je je vet% onder de knie houdt. Maar kijk eens naar de gasten die al 20 jaar trainen en tegen de 120kg aanhikken. Die gaan niet op een verstandig appeltje en 2 glazen melk voor sterke tanden hoor.
Natuurlijk weet jij dit ook wel maar wees niet te makkelijk in denken dat je "genoeg" eet.

enne 10x per dag de mac. JAZEKER DAT JE DAAR OP GROEIT !! veel eiwitten en koolhydraten maar helaas ook veel vet.

"Deze jongen" weegt trouwens bijna 100kg en ik eet verstandig HEEL VEEL, anders was ik hier nooit gekomen !! (zelden mac trouwens, helaas !!!)
 
Originally posted by Ilya
daar kom je dus niet, Jaap als je niet veel eet.
Ik bedoel op die 100kg.

Heb je weleens gezien wat de pro's eten. Die hebben een abonnement op de mac en de burger king. Tuurlijk is dat niet goed maar je zult toch echt heel veel moeten eten om te groeien.

Verstandig eten zou zijn dat je je vet% onder de knie houdt. Maar kijk eens naar de gasten die al 20 jaar trainen en tegen de 120kg aanhikken. Die gaan niet op een verstandig appeltje en 2 glazen melk voor sterke tanden hoor.
Natuurlijk weet jij dit ook wel maar wees niet te makkelijk in denken dat je "genoeg" eet.

enne 10x per dag de mac. JAZEKER DAT JE DAAR OP GROEIT !! veel eiwitten en koolhydraten maar helaas ook veel vet.

"Deze jongen" weegt trouwens bijna 100kg en ik eet verstandig HEEL VEEL, anders was ik hier nooit gekomen !! (zelden mac trouwens, helaas !!!)

Je kan niet bij de 100 komen als je niet 8000 of meer calorieen per dag eet? Nou ik weet niet hoor maare denk het toch wel.
Trouwens kom op zeg jij weet ook best dat je nooit moet vergelijken met de pro's A: genetische super-freaks B: de hoeveelheid androgenen die ze gebruiken is niet normaal. Trouwens er zijn een aantal redenen dat ze junkfood eten ze b.v. hele grote kommen met suiker-ontbijtgranen i.c.m insuline e.d.
Dus de vergelijking met pro's gaat gewoon niet op.

En ja van 10x per dag mac groei je maar hoeveel daarvan is VVM? Helemaal als je naturel bent?

En jij zegt dat je bijna 100 weegt en heel veel eet, terwijl je niet veel junk eet. nou dan wil ik zo maar raden dat jij flink onder de 6000 cals zit terwijl je toch wel 15 kilo zwaarder bent dan ecto? Of zit ik er naast?
 
Je kan niet bij de 100 komen op 3 boterhammen met pindakaas en 1 bak kwark per dag..

Je zal moeten berekenen hoeveel cal. je in moet nemen. Daarvoor zijn diverse betrouwbare formules waarmee je meer dan een redelijke schatting hebt..
 
precies SR. Tuurlijk hoeft niet iedereen op 6000kcal per dag, maar 4000 daar zitten de meesten wel tegenaan.

Ik zit er ietsje onder maar ik doe de hele dag geen flikker.
 
Ja, ik heb mijn schema wat verandert...

minder kh, meer eiwitten en meer vetten, klik maar op de link hieronder :p

Ik ga er lekker op, dus ik blijf lekker zo eten...
 
Originally posted by f*cking ecto
Ja, ik heb mijn schema wat verandert...

minder kh, meer eiwitten en meer vetten, klik maar op de link hieronder :p

Ik ga er lekker op, dus ik blijf lekker zo eten...

Be your own guide :thumb:
 
Juist altijd luisteren naar wat je eigen lichaam zegt, ik zie ook al dat je een stuk lager zit al, vind boven de 5000 nog steeds erg veel maar goed.
Tuurlijk kom je er niet met een paar boterhammetjes en wat kwark maar 4500 cals is wel HEEL wat meer dan dat.
 
Back
Naar boven