Fitness Seller

Voedingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
ik heb het wat uitgebreid, wat vinden jullie ervan? Is het eigenlijk ook wel gezond?

Schema
 
Dit gezond? Mijn moeder zou zeggen van niet :(

Waar zijn de (groene) groenten ???
Ik weet niet, er zijn veel theorieen over gezonde voeding ..... Maar groente wordt volgens mij toch nog steeds gezien als gezonde voeding #1 ! Niet alle het goede zit in die Multi pilletjes.
 
eet 18.00 wel bijna altijd aardappelen, groente en vlees.
 
Goed schema voor massa? :D

Suggesties? :D
 
moet je nooit s kotsen:S?
Ik zou dat echt niet wegkrijgen.. Ik heb al moeite om boven de 3500 te blijven af en toe.
Maar genoeg voedingsstoffen om te groeien lijkt me wel.
 
ja soms krijg ik wel kotsneigingen ja, maar ik probeer ;t zo goed mogelijk vol te houden.
 
Kotsen?? Gewoon erin stampel dude!! En als het er wil uit wil je bek dicht tapen! ETEN...ETEN en nog eens ETEN moet jij! Voedingspatroon ziet er perfect uit. Wel wat meer groenten eten inderdaad! Enne, waarom dit? '*---> alleen op trainingsdagen'. Heb je dan zo'n tijd geen voeding!? Beter wel wat integreren! Succes! :thumb:
 
thanx, ja maar dat kwam vooral omdat ik eerst moeite had met het naarbinnen krijgen van die vitaminentabletten :p.
En woooops :rolleyes: :D, dat * moet bij mijn post-workout shake staan, dus bij dextrose en whey, foutje :D...
 
En bij sommige maaltijden krijg ik wel 60 gram eiwit binnen. Is dat niet teveel?
 
Originally posted by f*cking ecto
En bij sommige maaltijden krijg ik wel 60 gram eiwit binnen. Is dat niet teveel?

Tuurlijk eet je veels te veel! Het lijkt hier wel de oertijd!!!!!!! Zoveel mogelijk bunkeren en dan groei je??????? Eiwitten op 4 a 5 keer je eigen lichaamsgewicht (niet eens je vetvrije lichaamsgewicht)! Dit kan zeker niet gezond zijn en daarmee ook niet goed voor je groei. Als dat zo zou zijn waarom eet je niet 10000 calorieen???????????/

Lijkt mij een heel onverantwoord schema!!!!!!
 
Dat proppen van voedsel helpt helemaal niet. Om je kalorieen op te schroeven moet je langzaam beginnen met iets kleins (handje vol gezonde noten) of 1-2 bekers melk erbij te drinken. Je lichaam kan nooit ineens zoveel kalorieen aan!! Alleen je maaag kan niet in 1X zo snel uitzetten!

Luister in godsnaam naar je lichaam en niet naar al die vreemde adviezen. Als je kotsneigingen hebt, moet je (drastisch) gaan minder met inname.

De grotere (natural) bodybuilders die ik ken zijn niet in een korte tijd groot geworden en eten ook nu nog niet van die enorm grote maaltijden. Al die adviezen van die Anabole-gebruikers kun je niet gebruiken, tenzij je zelf ook zwaar kuurt.

Zelf heb ik ook een aantal jaren nodig gehad om van 65-70kg tot 94kilo te komen. En die keren dat ik dat geprobeerd heb met ernorme hoeveelheden eititten en brinta die stijd stond hebben me daar niet bij geholpen, echt niet.
 
hallo hoezo ineens??? Ik ben steeds meer gaan eten...
 
Op het board staan verschillend schema's van mij. Eerst at ik ca. 3000 calorieen, toen ging ik naar 4000, 5000 en nu meer dan 6000. Ben wel gaan opbouwen.

Wat vinden andere mensen hiervan?
 
Laatst bewerkt:
You're my buddy man.. binnenkort moet je je naam gaan veranderen in still f*cking no Ecto.
Je eet meer dan ik maar ik ben dan ook een endo. als je er geen probs mee krijgt gewoon doen. Owja... =6000 kcal is natuurlijk ook 6 liter drinken per dag... lukt je dat :)
 
Drink nu minimaal 3,5 liter water, zal wel wat meer drinken.
 
Wat ik me eigenlijk afvraag is kom je nu ook daadwerkelijk aan qua lichaamsgewicht. Want ik vraag me af of het wel gezond is zoveel calorieen en eiwitten. Volgens mij is dit een enorme structurele overbelasting van je organen zoals je nieren en je spijsvertering organen. Kan het ook mis hebben hoor maar dit is wat ik er van denk. In ieder geval vind ik het enorm knap dat je dit allemaal naar binnen krijgt vooral het ontbijt petje af.
 
Originally posted by tigerochi
Dat proppen van voedsel helpt helemaal niet. Om je kalorieen op te schroeven moet je langzaam beginnen met iets kleins (handje vol gezonde noten) of 1-2 bekers melk erbij te drinken. Je lichaam kan nooit ineens zoveel kalorieen aan!! Alleen je maaag kan niet in 1X zo snel uitzetten!

Luister in godsnaam naar je lichaam en niet naar al die vreemde adviezen. Als je kotsneigingen hebt, moet je (drastisch) gaan minder met inname.

De grotere (natural) bodybuilders die ik ken zijn niet in een korte tijd groot geworden en eten ook nu nog niet van die enorm grote maaltijden. Al die adviezen van die Anabole-gebruikers kun je niet gebruiken, tenzij je zelf ook zwaar kuurt.

Zelf heb ik ook een aantal jaren nodig gehad om van 65-70kg tot 94kilo te komen. En die keren dat ik dat geprobeerd heb met ernorme hoeveelheden eititten en brinta die stijd stond hebben me daar niet bij geholpen, echt niet.

Als je aan wil komen moet je meer cal eten dan je verbruikt, zo simpel is het, als ecto moet je dus behoorlijke hoeveelheden wegwerken en dat is dubbel zwaar omdat je als ecto vaak geen honger hebt.

En de grotere natural body builders die ik ken, heel wat, die vreten belachelijke hoeveelheden voeding.. maat van mij eet standaard 1 bruin brood, half poak muesli, 2 liter yoghurt, 2 kilo kwark. Dat is iets wat standaard is, daarnaast nog kip, kalkoen, pasta, macaroni, enz..

hij is 1.74m, 96 kg. met 5,5% vet....

om te groeien moet je vreten daar was arnold zelfs al achter.. dus ik weet niet waar jij je info vandaan haalt, maar ik ken geen grote jongens die weinig eten..
 
Originally posted by Ronbo
Wat ik me eigenlijk afvraag is kom je nu ook daadwerkelijk aan qua lichaamsgewicht. Want ik vraag me af of het wel gezond is zoveel calorieen en eiwitten. Volgens mij is dit een enorme structurele overbelasting van je organen zoals je nieren en je spijsvertering organen. Kan het ook mis hebben hoor maar dit is wat ik er van denk. In ieder geval vind ik het enorm knap dat je dit allemaal naar binnen krijgt vooral het ontbijt petje af.

Ja ik ben zwaarder geworden, ben nu 85/86 kilo
 
Originally posted by soulreaver


Als je aan wil komen moet je meer cal eten dan je verbruikt

Zo simpel is het ja.

Dus je moet het aantal cal. aanpassen aan je stofwisseling. Als je stofwisseling dus echt zo hoog is, moet je wel meer eten om gewicht te winnen.
 
Eten is groeien.... Als je niet eet, groei je niet, zelf niet met AS! Voeding is nu eenmaal de grootste key naar je succes! Zonder die key kom je nergens...
 
Back
Naar boven