Fitness Seller

Voedingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sven12345

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 dec 2010
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
20%
Beste dbb'ers!

Ik ben nu zo'n 3 week aan het dieëten met het dr.Frank dieët en dan icm krachttraining. Nu lees ik overal op dit forum dat zoiets niet erg handig is en een goed voedingsschema veel beter werkt.

Ik heb daarom zelf een voedingsschema in elkaar gezet. Heb alleen nog een paar vraagjes

Ik vind brinta en kwark niet te eten. Ik heb in mijn schema yoghurt met cruesli ipv brinta is dat oke? En wat is een goede vervanger voor kwark?

Mijn Full body schema:

Squat 3*15
Bent over row 3*15
Bench press 3*15
Pull down 3*15
Militaire press 3*15
Barbell curl 2*15
Push down 2*15
Calf raises 2*15

Bijgevoegd mijn voedingsschema. Als daar nog op of aanmerkingen voor zijn laat ze horen, ben een beetje nieuw hierin.
 

Bijlagen

  • Eetschemaa.xlsx
    114,5 KB · Weergaven: 51
Wat is je doel, afvallen?

Kwark en brinta gewoon eten, niet bitchen.
 
Kwark en brinta gewoon eten, niet bitchen.

Onzin, als OP dat niet lekker vindt is er geen enkele reden om te eten. Denk je nu echt dat het niet eten van kwark en brinta de progressie beïnvloed (bij gelijk aantal kcal en macro's)?
 
Cruesli 1 <3. Die shit is te lekker. Het grootste probleem echter is de hoeveelheid.

100gr cruesli met 250ml melk is veel minder in volume dan 100gr havermoutpap (gekookt dus) met 250ml melk. Het gaat 10x zo rap binnen en het vult 10x minder. Maar met wat discipline hou je je gewoon aan je hoeveelheid :).
 
Cruesli 1 <3. Die shit is te lekker. Het grootste probleem echter is de hoeveelheid.

100gr cruesli met 250ml melk is veel minder in volume dan 100gr havermoutpap (gekookt dus) met 250ml melk. Het gaat 10x zo rap binnen en het vult 10x minder. Maar met wat discipline hou je je gewoon aan je hoeveelheid :).

HELEMAAL gelijk, maar ik heb de oplossing ervoor gevonden.. Tenminste voor mij. Cruesli met (magere) kwark ipv melk, minstens net zo lekker, maar omdat kwark veel dikker is, past er minder cruesli op een lepel, dus heb je minder cruesli nodig om toch elke hap ook cruesli te proeven. Als ik op een pak cruesli kijk, staat er geloof ik dat 1 portie 40 gram is, onmogelijk om me aan 1 portie te houden als ik er melk ter waarde van 250 ml bij mik, maar 500 gram + 40 gram cruesli = perfecte combinatie..

Enige mindere is wanneer de bak bijna op is en je de kwark moet mengen met alleen maar de kleinste brokjes die altijd helemaal onderin de zak blijven xD
 
Laatst bewerkt:
Oke zal het morgen eens proberen kwark met cruesli, bedankt voor de tip!

Doel is afvallen idd. De rest van het voedingsschema ziet er wel goed uit?
 
Je excel-bestand komt niet goed door (koppelingen fout), of eet je inderdaad maar 1261 kcal?
 
Bij mij staat er ook niets in de velden ingevuld...
 
Onzin, als OP dat niet lekker vindt is er geen enkele reden om te eten. Denk je nu echt dat het niet eten van kwark en brinta de progressie beïnvloed (bij gelijk aantal kcal en macro's)?



Ja klopt als je niet lekker vind niet eten, moet wel eerlijk zeggen brinta en kwark is wel iets beter brinta zit minder suiker in meer vezels en zo maar als je het echt niet lus moet je het niet eten het is dus niet erg om muslie te eten maar zit alleen wat meer suiker in
 
Back
Naar boven