Fitness Seller

Voedingsschema? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wesleyy

Novice
Lid geworden
23 jun 2011
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
2m04
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Hey,

Ik ben druk bezig met een voedingsschema maken dit is voor mij de eerste keer vandaar dat ik graag zou willen weten of ik op de juiste weg zit.

Ik ben 2,04 m 105kg en heb een vetpercentage van 16%.
Ik hou in mijn schema 3600 kcal per dag aan.
Ik wil graag meer massa krijgen waarschijnlijk zit ik te laag met die 3600 kcal.

Ik hoop dat jullie mij wat tips zouden kunnen geven!

Gr. Wesley
 

Bijlagen

  • Voedingsschema.doc
    55 KB · Weergaven: 91
Ziet er aardig uit. Alleen valt me op dat je om 22:30 200ml vla en 100ml kwark eet. Kun je dan niet beter gewoon 500ml magere kwark pakken en die vla achterwegen laten.

Of je te laag met kcal zit kan ik je niet zeggen aangezien je zelf effe je totale behoefte moet uitrekenen.
 
Ja die kwark met whey vind ik niet te eten :P misschien wat meer kwark dan
 
Ik neem aan dat je s'avonds naar de gym gaat? Waarom hou je dit patroon dan niet aan:

18:00: Avondeten
19:00: Whey shake met melk
19:15: Trainen
21:00: BCAA's en noten
10:00: Kwark

Whey duurt ongeveer 1 1/2 uur voordat je lichaam het opgenomen heeft. Als je deze shake net voor je training pakt, benut je lichaam deze eiwitten meteen als je klaar bent. De BCAA's worden veel sneller opgenomen dus deze kun je na je training pakken.
Ik weet niet of je creatine gebruikt, anders kan ik je mega-grow van xxl aanraden. Hier zit 'alles' in wat je na de training nodig hebt.
 
Ik neem aan dat je s'avonds naar de gym gaat? Waarom hou je dit patroon dan niet aan:

18:00: Avondeten
19:00: Whey shake met melk
19:15: Trainen
21:00: BCAA's en noten
10:00: Kwark

Whey duurt ongeveer 1 1/2 uur voordat je lichaam het opgenomen heeft. Als je deze shake net voor je training pakt, benut je lichaam deze eiwitten meteen als je klaar bent. De BCAA's worden veel sneller opgenomen dus deze kun je na je training pakken.
Ik weet niet of je creatine gebruikt, anders kan ik je mega-grow van xxl aanraden. Hier zit 'alles' in wat je na de training nodig hebt.
je hebt geen extras nodig na je training, je hebt voeding nodig die je de gehele dag kan nuttigen
 
je hebt geen extras nodig na je training, je hebt voeding nodig die je de gehele dag kan nuttigen

Daar heb je helemaal gelijk in, maar dat heb ik ook niet verkondigt. En wat bedoel je met voeding die je de gehele dag kan nuttigen?
Ik kan ook de hele dag ijsco's nuttigen ;)
 
Laatst bewerkt:
hoe sluit je zo een bestand bij de post??

edit: never mind
 
Laatst bewerkt:
Daar heb je helemaal gelijk in, maar dat heb ik ook niet verkondigt. En wat bedoel je met voeding die je de gehele dag kan nuttigen?
Ik kan ook de hele dag ijsco's nuttigen ;)

niet verkondigt?
anders kan ik je mega-grow van xxl aanraden.
..
als jij je goed voelt om ijs te eten om aan je carbs te komen, succes, je kan zelfs je helft van je carbs vervangen voor ijs en nog steeds afvallen.
zie http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=137267153

zelf eet ik gewoon lekker mijn havermout, vind ik ook heerlijk (lekkerder als ijs.. ben geen ijs eter)
 
Ik heb niet verkondigt dat je iets extra's nodig hebt om te groeien. Een supplement gebruik je als extra bij je voeding.
Mijn filosofie hierover is dat alle beetjes helpen :D Maar dat is ieder voor zich natuurlijk.

Back on topic.
 
Ik heb ook nog casseïne staan ik gebruik dit met dit voedingsschema eigenlijk niet meer.. zou ik dit wel kunnen gebruiken ipv de kwark of is het zo in orde?
 
Waar ik met dit voedingsschema tegen aanloop is voornamelijk het nachtwerk op vrijdag en zaterdagnacht.. ik eet gewoon door tijdens deze nacht maar wordt de volgende dag meestal half 3 wakker en ga dus op zondag een normale tijd slapen..

Is het gewoon in orde als ik om de 2-3 uur blijf eten?
 
Back
Naar boven