AndroidHealthClinic

voedingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kwibus

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 jan 2003
Berichten
16
Waardering
0
Hallo mensen ben nieuw hier!!

Ik heb veel gelezen hierzo en ben benieuwd of er mensen op en aamerkingen hebben over mijn voedingsschema...
Ik train nu 5 maanden en ben me steeds meer gaan verdiepen in voeding en dit ook daadwerkelijk aangepast in mijn voedingsschema,dit is mijn situatie van 5 maanden geleden tot nu ...
september 24% vet en 78kg
oktober 19% vet en 75kg
november 17% vet en 73kg
december 15% vet en 75 kg
januari 15% vet en 78kg

Ik gebruik 2 eetlepels lijnzaadolie,1 keer s''ochtends en smiddags
2keer multivitamine en na de training vitamine c.
whey en dextrose na de training en sóchtends als ik de dag daarvoor heb getraind.

8.30s'óchtends 40gr whey
9.00 4 boterhammen met tonijn/pindakaas/kipfile/4 eitjes/rookvlees en een banaan en multivitamine met lijnzaadolie
12.00 4 boterhammen met eiwitrijk beleg en lijnzaadolie
15.00 500 gr kwark
17.00 4 boterhammen en een banaan en multivitamine
18.30 trainen
19.45 wheyshake met dextrose en vitamine c
20.45 avondeten met ruim 100gr pasta/zilvervliesrijst/macaroni/of 7 eitjes
22.30 klein beetje pasta(50gr)/rijst/macaroni en 250 gr kwark.

Ik kom uit op ongeveer 3200 a 4000 calorieen
en tussen de 160 en 200 gr eiwit
vet zo tussen de 70 en 130gr.

Ik wil proberen tussen nu en eind april ongeveer 5 kilo aan te komen en dan ongeveer 83 te wegen daarna 2 a 3 maanden cutten en dan naar ongeveer 75kg met verpercentage van ongeveer 10%...
 
wow, mooie progressie :thumbup:

Hee nog een Zoetermeerder :p
 
Verder ziet je schema er ok uit. Als je niet aankomt moet je je calorieen een beetje verhogen etc. suc6 verder
 
waar train jij dan???

Welke sportschool train jij dan ecto???
 
Op dit moment bij Knetemann
 
aha

ik train bij plato,

Beetje oude toestellen maar wel effectief,is ook lekker rustig hier en geen opgefokte anabolenfiguren!!!

Is ook powerliftteam hier dat derde is geworden van nederland.
Relaxt trainen hier hoor en je hoeft nooit te wachten bij toestellen dus binnen uurtje klaar en wegwezen maar...

mazzel!
 
vet hoe duur is het daar? wat hebben ze er allemaal staan? ik was er ook geweest donderdag, maar toen waren ze pas smiddags open. Als het daar hardcore eraan toe gaat wil ik daar ook trainen. Hoe oud ben je trouwens?
 
Ben ik toch even aan `t rekenen geslagen...
7 kg. magere massa d`rbij in `n maand of 5?
En drastisch terug in in BF%
Heel netjes.
Of heb ik nou niet goed gerekend :scratch:

QuiNonProficitDeficit!
 
best wel hardcore hoor!

Is lekker trainen hier hoor,soort houthakkerssportschool,ouderwetse apparatuur maar je kan er goed trainen hoor!!!
Is een groepje dat echt powerliften doet,die mensen letten echt goed op je techniek en helpen je echt verder te komen,ze hielpen mij bv met deadliften en squatten...
Kosten zijn 32 euro voor onbeperkt trainen!!!

de groeten.
 
Re: best wel hardcore hoor!

Originally posted by kwibus
Is lekker trainen hier hoor,soort houthakkerssportschool,ouderwetse apparatuur maar je kan er goed trainen hoor!!!
Is een groepje dat echt powerliften doet,die mensen letten echt goed op je techniek en helpen je echt verder te komen,ze hielpen mij bv met deadliften en squatten...
Kosten zijn 32 euro voor onbeperkt trainen!!!

de groeten.

Cool, ik ga deze week maar ff een kijkje nemen :thumbup:
 
Re: best wel hardcore hoor!

Originally posted by kwibus
Is lekker trainen hier hoor,soort houthakkerssportschool,ouderwetse apparatuur maar je kan er goed trainen hoor!!!
Is een groepje dat echt powerliften doet,die mensen letten echt goed op je techniek en helpen je echt verder te komen,ze hielpen mij bv met deadliften en squatten...
Kosten zijn 32 euro voor onbeperkt trainen!!!

de groeten.

Ik sport ook in Zoetermeer maar dan bij special sports ( zit in het gebouw van snowworld.
Goede begeleiding en echt veel apparatuur.
En ook lekker is natuurlijk de saunaruimte met bubbelbad buiten.
Kost wel wat meer (60 euro ) maar ik vind het dat allemaal zeker waard.
 
Back
Naar boven