XXL Nutrition

Voedingsschema

Bezoekers in dit topic

Eduardus

Novice
Lid geworden
20 mrt 2015
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
76kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Eduard en ben 24 jaar oud. Ik doe nu ongeveer 5 jaar aan KT en weet al best veel van training af. Ben zelf ook fitnessinstructeur. Mijn doel is om aan te komen in spiermassa.

Nu mijn minder sterke kant is voeding. Ik heb op dit moment een redelijk voedingsschema om aan te komen (denk ik/hoop ik). Het liep een tijdje goed maar nu merk ik dat ik blijf hangen of soms minder weeg.

Ik ben benieuwd of jullie mij kunnen helpen(wat ik enorm zou waarderen).

Ik train 6 dagen per week en heb een split schema. Ik heb een smalle bouw en weet dat ik een snelle stofwisseling heb. Mijn werk is fitnessinstructeur dus heb denk ik een gemiddelde zware baan (schema's uitleggen doe ik niet met max gewicht haha).

Nu weet ik dat ik op ongeveer 3200 calorieen moet zitten om op gewicht te blijven.

Dit is mijn voedingsschema:

08:00 250 ml volle melk, 50 gram havermout, 1 schep whey eiwitpoeder (whey gold standard), banaan (alles in blender en drinken maar).

10:00 2 bruine boterhammen met 1 gekookt ei

12:00 3 bruine boterhammen met 2 gekookt eieren

14:00 1 schep whey eiwitpoeder (whey gold standard) + 250 ml volle melk

16:00 2 boterhammen met pindakaas

18:00 250 gram kipfilet + 250 gram witte rijst

20:00 1 blijk tonijn op waterbasis

22:00 volle franse kwark

Ziet dit er volgens jullie goed uit? of zou ik dingen kunnen verbeteren?

Jullie mening waardeer ik enorm.

Met sportieve groet,
Eduard
 
Laatst bewerkt:
Het is misschien handiger om alle macro's en calorieën in een excel bestand te verwerken. Hoeveel calorieën eet je met het opgestelde schema? Als je blijft hangen op hetzelfde gewicht of minder gaat wegen dan eet je te weinig.

Het is moeilijk om zo te zeggen of je nu een goed schema hebt. Op het eerste oog mis ik in ieder geval groente.
 
Back
Naar boven