Fitness Seller

Voedingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Swizzle

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
26 dec 2002
Berichten
25
Waardering
0
Hey peepz, ik heb een nieuwe schema en ik wil graag op en aanmerkingen.

07:00 uur 1/2 liter magere yoghurt met 50 gr Kellog´s Special K´s, 20 gr eiwit poeder

10:00 uur 1 blikje tonijn met ketchup

13:00 uur 1 bakje kwark, 2 boterham met kipfilet, een appel en een glas jus

15:30 uur 1/2 bakje magere franse kwark en een banaan

17:00 uur Training

18:00 uur 1/2 liter magere melk met 50 gram weightgainer

19:00 uur 100 gram rijst, 100 gram kipfilet, en 200 gr groente

22:00 uur 1 eiwit shake (200 ml melk met 25 gram eiwit poeder


223 gram eiwitten
410 koolhydraten
 
aan de weightgainer te zien neem ik aan dat t een bulkschema is, maar vidn t erg weinig. Wat weeg je en wat is Energiebehoefte?
Ik ben voorstander van weightgainer als je eetschema niet wil helpen. Maar bij jou zou ik meer eten alvorens aan weightgainer te denken. Is op dat moment geldverspilling. beterb geld uitgeven aan een goede whey, en waarom magere melk?

6.30 wheyshake

07:00 uur 1/2 liter magere yoghurt met 50 gr havermout en 4 eieren waarvan 2 met dooier, eetlepel lijnzaadolie (te koop bij reformwinkel)

10:00 uur 2 volkoren boterhammen met 1 blikje tonijn met ketchup

13:00 uur 1 bakje kwark, 2 boterham met kipfilet, een appel en een glas jus

15:30 uur 1volle bak magere franse kwark en een banaan (mag meer kh aangzein je 1,5 uur moet wachten voor je training, ou eventueel havermout bij je kwark kunnen nemen

17:00 uur Training

18:00 uur 1/2 liter magere melk met whey en dextrose

19:00 uur 100 gram rijst, 100 gram kipfilet, en 200 gr groente

22:00 uur 1 eiwit shake (200 ml melk met 25 gram eiwit poeder

(zou zelf gaan voor ee pot kwark en lijnzaadolie voor een trage afgifte van eiwiten gedurende de nacht )
 
Re: Re: Voedingsschema

Originally posted by dandyman
aan de weightgainer te zien neem ik aan dat t een bulkschema is, maar vidn t erg weinig. Wat weeg je en wat is Energiebehoefte?
Ik ben voorstander van weightgainer als je eetschema niet wil helpen. Maar bij jou zou ik meer eten alvorens aan weightgainer te denken. Is op dat moment geldverspilling. beterb geld uitgeven aan een goede whey, en waarom magere melk?


Dit snap ik nu niet .... ???

Ik meen toch ook regelmatig in dit forum gelezen te hebben, dat magere melk beter is dan halfvolle- of volle melk, vanwege de vetten die er in zaten. Of maakt dat in de bulkfase helemaal niets uit? :spaz:





6.30 wheyshake

07:00 uur 1/2 liter magere yoghurt met 50 gr havermout en 4 eieren waarvan 2 met dooier, eetlepel lijnzaadolie (te koop bij reformwinkel)

10:00 uur 2 volkoren boterhammen met 1 blikje tonijn met ketchup

13:00 uur 1 bakje kwark, 2 boterham met kipfilet, een appel en een glas jus

15:30 uur 1volle bak magere franse kwark en een banaan (mag meer kh aangzein je 1,5 uur moet wachten voor je training, ou eventueel havermout bij je kwark kunnen nemen

17:00 uur Training

18:00 uur 1/2 liter magere melk met whey en dextrose

19:00 uur 100 gram rijst, 100 gram kipfilet, en 200 gr groente

22:00 uur 1 eiwit shake (200 ml melk met 25 gram eiwit poeder

(zou zelf gaan voor ee pot kwark en lijnzaadolie voor een trage afgifte van eiwiten gedurende de nacht )

 
Ik zou ook voor mijn training meer koolhydraten nemen omdat je toch lekker wilt trainen. Op een banaan en een bakje kwark kan ik echt niet trainen. Als ik maximaal ga en een uur aan het trainen bent heb ik echt wel wat kh nodig..
Verder een lekker schema, makkelijke producten en lekker..

Succes
 
en hoeveel calorieen gaat dit per dag voor je opleveren??
 
Back
Naar boven