XXL Nutrition

voedingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

D600

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 jul 2006
Berichten
191
Waardering
0
1 ste maaltijd: protein shake, 50 gr, kom rice krispies banaan, 250 gr magere yoghurt

2 de maaltijd: 1 kipfilet + 3 boterhammen met confituur

3 de maaltijd: 1 kipfilet of 1 biefstuk met 3 boterhammen met confituur

halfuur voor training: bcaa's + andere aminozuren +- 20 gr

na training: anator p70 waar nogmaals 20 gr proteinen inzitten

4 de maaltijd: aardappelen, pasta, rijst met droog vlees

voor slapen nogmaals shake

tussen de maaltijden is steeds 2, 5 uur

zou dit voldoende zijn of enige aanpassing nodig, ik denk zelf dat het nog te weinig is maar weet niet wat bij te voegen

greetz
 
verkeerde sectie
 
Verkeerde sectie idd maare sorry dat ik dit zeg maar je kan volges mij beter elke dag een vreetfestijn ervan maken dan dit voedingsschemate hanteren(als je massa aan wil komen dan).
Dit is mijn voedingsschemaook niet perfect maar het is allemaal goed te doen is ook aan me werk en al aangepast
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
:scratch:

verkeerde sectie gab:D
 
LOL! :D Kom ik ook eens één keertje (!) in de sectie kijken, zie ik heel droog een voedingsschema staan :D:D:D
 
Vind beide voedingsschema's maar beetje zwak..:o

Eerste is gewoon veeelste weinig. Tweede waarschijnlijk ook.. Maar ik weet natuurlijk jullie stats niet, zou kunnen schelen;)
 
Verkeerde sectie idd maare sorry dat ik dit zeg maar je kan volges mij beter elke dag een vreetfestijn ervan maken dan dit voedingsschemate hanteren(als je massa aan wil komen dan).
Dit is mijn voedingsschemaook niet perfect maar het is allemaal goed te doen is ook aan me werk en al aangepast
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jij eet brood bij het ontbijt met........???

Tussen 9 en 2 uur alleen een shakie?

4 plakjes kipfilet?.....damn kerel, je eiwitten dan?

etc etc..........
 
**** man...ben dus niet de enigste die niet kan lezen :bj:
 
Back
Naar boven