Fitness Seller

Voedingsvervangers

Bezoekers in dit topic

Groeien013

Novice
Lid geworden
18 jun 2019
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
83kg
Hallo iedereen,

Hier zojuist een account aangemaakt omdat ik toch even wat verschillende meningen van ervaringsdeskundigen wil horen. Het gaat met name over voeding ( een een stukje cardio vs conditie )

Ik sport sinds een maand of 3 , en dat doe ik dan 3x per week. Ik kom van een redelijk "schriel" lijf met een groeiend welvaarts buikje. Ik wil graag toewerken naar een breder en strakker lichaam en dat daarna in stand houden. Op sportdagen pas ik mijn voeding best goed aan , probeer ik kip en rijst te eten, eet ik savonds een bak kwark en tussendoor veel fruit en water.

Ik heb de eerste maanden best wat progressie geboekt en het grote probleem voor mij is niet het sporten maar vooral de voeding.

Mijn voornaamste doel is in zijn geheel gespierder worden.

Nu wordt je op internet dood gegooid met verschillende verkoop praatjes over verschillende shakes. Tot nu toe heeft mijn voorkeur voor de ochtend de Complex Carb Gainer ( als ontbijt vervanger ), en savonds na een sportdag Whey Protein( als laatste snack na avondeten). Wat raden jullie hiervoor aan? Ik sport 3x per week.

Daarnaast fiets ik met goed weer naar het werk. Zo'n 90km per week. Is het een feit of fabel dat veel fietsen de spiergroei tegenhoud. Cardio en Kracht gaat niet samen? Help het fietsen met 'strakker' worden of kun je dan net zo goed 3 shakes laten staan?

Ik hoor het graag, ook als ik dingen totaal verkeerd begrepen heb ;)
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou je voeding vervangen?
 
gebruik eiwitshakes als aanvulling op je voeding.
Haal je je macro doelen niet dan is een shake de oplossing.

Maar probeer gewoon zo veel mogelijk van je voeding uit vast voedsel te halen.

cardio en kracht gaan prima samen, kijk maar naar sprinters in het wielrennen, die benen zijn ook krankzinnig dik.
Probeer het wel te beperken, half uur cardio is meer dan genoeg. HIIT of iets dergelijks.
 
Back
Naar boven