Fitness Seller

Voedingswaarde van restaurants regio Noord - Holland

Bezoekers in dit topic

iDylanK

Novice
Lid geworden
3 jul 2018
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
82kg
Vetpercentage
14%
Hallo allemaal,

Sinds begin April ben ik keihard bezig met cutten. Op het moment van plaatsten ben ik 10kg kwijt. Nu vind ik het vooral gezellig om in het weekend uit eten te gaan. Meestal spaar ik de hele dag mijn kcal op en probeer ik tijdens het eten de voedingswaarde te gokken. Nu ben ik op vakantie in Amerika geweest, waar het verplicht is om het aantal kcal bij een gerecht te zetten. Nu lees ik op verschillende websites dat dit overwaait naar Nederland.

Zelf ken ik maar enkele (fastfood) restaurants zoals Mcdonald's, kfc en burger king die het aantal kcal vermelden. Daarom vroeg ik mij of jullie leuke en lekkere restaurants in regio Noord - Holland (mag ook verder) weten waar ze de kcal op de menukaart plaatsen?
 
Guesstemate?
 
Domino's en Subway sowieso volgens mij
 
Ik heb met mijn vriendgroep 1x per maand een kookcursus van een chef-kok.
Hartstikke gezellig, heerlijk eten..... maar dat is standaard mijn cheat avond, want je wil dus niet weten hoeveel calorieën daar allemaal in zitten!
 
Ik heb met mijn vriendgroep 1x per maand een kookcursus van een chef-kok.
Hartstikke gezellig, heerlijk eten..... maar dat is standaard mijn cheat avond, want je wil dus niet weten hoeveel calorieën daar allemaal in zitten!

Volgens mij wil de TS dat juist wel ;)
 
......als je in een restaurant zit met je vrouw, beetje romantisch te doen zodat je 's avonds heel misschien weer eens een beurt krijgt.
Dan moet je vrouw de volle aandacht krijgen....... en niet met rekenmachine, telefoonapp en weegschaal calorietjes in je vreten gaan tellen :D
Dan geniet je niet meer van het leven. Bodybuilding is al zo'n verschrikkelijk ondankbare sport.... maak het er niet erger op.
 
Los van wat ik er persoonlijk van vind, wil de TS graag naar een restaurant waar de kcal zijn aangegeven op de kaart. Zijn vraag is of je restaurants kent waar dit het geval is.

Ingaande op jouw vorige post: Als je gerecht X en Y gaat bestellen en op de kaart staat dat gericht X heeft 500 kcal en gerecht Y 300. Dan weet je dat je 800 kcal genuttigd hebt en kun je daar rekening mee houden die dag. Heb je toch geen rekenmachine, telefoon app of weegschaal voor nodig.
 
Als je een paar maandjes netjes een app hebt gebruikt als fitnesspall..dan kan je het behoorlijk nauwkeurig gokken!

Verder moet je natuurlijk in je koppie hebben dat bijv. de Tonijnburger VS Lasagne een mega verschil maakt, en bijv. een carpaccio vs olijven tapenade met brood of kaasplankje vs. een Irish coffee.

Ik eet vaak sociaal buiten de deur ivm m'n werk, en er is goed op te letten. Ga je voor Sushi, kip, of Italiaanse kaas-pizza calorieën rammen :D
 
Back
Naar boven