AndroidHealthClinic

voedingswaarden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Syn

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2003
Berichten
312
Waardering
0
Hallo,

Zou ik mogen weten waar jullie de ekv waarden van bepaalde producten vandaan halen, want ik heb een schema geprobeerd te maken met deze productlijst: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24805

Echter ben ik van mening dat de lijst niet klopt.

Zo klopt halfvolle melk niet met wat er achter op het pak zelf staat (vermenigvuldig met 10, dan klopt het wel) en kom ik met volgend schema op maar 1776,7 kcal uit:

10 bruine volkoren boterhammen (360 gram)
60 gram Whey eiwit met 250 ml water (verdeeld over 2 keer)
40 gram Brinta met 150 ml halfvolle melk
66.7 gram achterham
66.7 gram kipfilet
46.7 gram tonijn in water (1/3e blik, uitlekgewicht)
100 gram kapucijners
Banaan, 1 stuk
Appel, 1 stuk
Aardappelen, 100 gram

Dit zou betekenen dat er nog een hele berg voedsel bij moet om aan 2800 kcal te raken.
Dit vertrouw ik door bovenstaande niet echt meer... Iemand ideeen / tips / uitleg?

Bvd,

Syn/Jeroen
 
De waarde van de halfvolle melk klopt wel, staat uitgedrukt per 10cl en niet per 100cl
 
De lijst is betrouwbaar
 
De lijst is betrouwbaar, echter gebruik wanneer het product een voedingswaardentabel heeft die waarden is de richtlijn die ik altijd gebruik.
 
jorasho zei:
De lijst is betrouwbaar, echter gebruik wanneer het product een voedingswaardentabel heeft die waarden is de richtlijn die ik altijd gebruik.

Dus voor'n 2800 kcal dieet kan hier nog zo'n 1000 kcal bij, word het dan niet erg veel voeding voor een cutdieet? er zitten al 10 bruine boterhammen bij en aardappels/groente...........
 
Back
Naar boven