XXL Nutrition

Voedingswaardetabel.nl (in .xls) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BenchNoob

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 jul 2011
Berichten
676
Waardering
81
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
8%
Hoi DBB'ers

Heb me vandaag eens even bezig gehouden met de waardes (e/k/v) van de voedingswaardetabel.nl over te brengen naar excel.

Het zijn ze niet allemaal, maar wel de voornaamste. Je kan deze uiteraard aanvullen met voedingsmiddelen die je zelf gebruikt.
 

Bijlagen

  • Voedingswaardetabel.xls
    53,5 KB · Weergaven: 1.016
mega handig! thanks!
 
Niet om je af te zeiken, want je bedoelt het goed, maar waarom heb je er nu niet gelijk even reken formules van gemaakt..?
Dit soort lijstjes kun je toch overal op het net vinden..?

Om je een idee te geven:
 

Bijlagen

  • Voorbeeld voedings tabel..xls
    17,5 KB · Weergaven: 286
Laatst bewerkt:
Niet om je af te zeiken, want je bedoelt het goed, maar waarom heb je er nu niet gelijk even reken formules van gemaakt..?
Dit soort lijstjes kun je toch overal op het net vinden..?

Om je een idee te geven:
Ben ik nog mee bezig. :)
Maar dat komt op een andere sheet, zo kan je al je maaltijden samenstellen, de juiste hoeveelheden kiezen die dan uiteraard ook automatisch berekend worden.
 
Ben ik nog mee bezig. :)
Maar dat komt op een andere sheet, zo kan je al je maaltijden samenstellen, de juiste hoeveelheden kiezen die dan uiteraard ook automatisch berekend worden.

Ik gebruik altijd de site www.voedingswaardetabel.nl ! Als ik vanmiddag thuis ben zal ik jouw sheets eens downloaden want als die automatisch de waardes berekend is dat veel handiger. Waar heb je je waardes eigenlijk vandaan?
 
Ik gebruik altijd de site www.voedingswaardetabel.nl ! Als ik vanmiddag thuis ben zal ik jouw sheets eens downloaden want als die automatisch de waardes berekend is dat veel handiger. Waar heb je je waardes eigenlijk vandaan?
De waardes komen van de site voedingswaardetabel.nl :)
Voorlopig zijn het enkel de waardes zonder achterliggende berekeningen. Hier ben ik nog meebezig! Zodra het klaar is post ik het hier in dit topic.
 
Bump! Zeker een wicked XLSje :D
 
dankje, dit is altijd handig ;P
 
Back
Naar boven