MuscleMeat

Voedingswaardetabel.nl

Bezoekers in dit topic

nickvh

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
836
Waardering
13
Lengte
1m85
Massa
77kg
Vetpercentage
8%
Daar ik graag weet welke macro's en micro's ik binnen speel zit ik vaak op verschillende kanalen die de calorieën per voedingsstof weergeven.

voedingswaardetabel.nl is 1 van de enige (die ik vind) die naast de macro's ook de (meeste) micro's "nauwkeurig" weergeeft.
Ik weet dat de micro's die er staan ergens en ooit wel eens bepaald zijn maar dat je de nauwkeurigheid hiervan altijd wat in twijfel kan/moet trekken. Dat gezegd zijnde krijg je toch een min of meer "juiste" indicatie van de desbetreffende hoeveelheid.

Wanneer je nu haver vergelijkt met havermout is de variatie in Zink toch wel aanzienlijk of mis ik iets en komt er bij het walsen en verhitten plots meer Zink in de havermout?
 
Bedankt voor het snelle antwoord!
Is deze dan meer "betrouwbaar"?
 
Niet per se, maar ik vind 'm uitgebreider en gedetailleerder, en overzichtelijker.

Het is wel Amerikaans, dus 't zal iets lastiger zijn de juiste producten te zoeken.
 
Niet per se, maar ik vind 'm uitgebreider en gedetailleerder, en overzichtelijker.

Uitgebreider is hij wel ja, Te veel soorten van quaker oats bv. en het grappige is, die dat je hier kan kopen in België staat er niet eens tussen.
 
www.myfitnesspal.com
Daar staan veel producten met hun merk erbij. De voedingswaarde per merk kan ook nog verschillen namelijk.
Daarnaast staat er gewoon data van nutritiondata ook op.
 
Back
Naar boven