XXL Nutrition

Voedsel ideeen

Bezoekers in dit topic

Dhakr030

Novice
Lid geworden
2 feb 2023
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
70kg
Vetpercentage
6%
Beste lezers,

Ik ben op zoek naar voedzaam eten en drinken wat ik kan nuttigen om sterker, zwaarder, gezonder en fitter te worden.

Heb niet de mogelijkheid om te koken.
Blender heb ik wel.

Fruit ( shakes en smoothies zelf maken )
Nootjes
Water

Kunnen jullie me helpen aan ideeen om te eten en drinken zonder te koken.

Even een ander vraagje.

Een van jullie ooit wel eens nagedacht van wat eet ik nou eigenlijk. Het letterlijke vlees van een dier o.o

Dacht er eerst ook niet bij na tot ik laatst een spareribs in m’n “bek douwde” en besefte dat ik een ribbenkast aan t eten was, bro.

Sommige dingen zijn echt lekker maar als je eens even erbij stil gaat staan is het echt ziek dat dit normaal voor ons is o.O

Best zielig.

Wou dat even kwijt.

Hebben jullie dit probleem wel eens gehad?

Ben benieuwd naar jullie antwoorden.

:)
 
Nope, maakt me niets uit.
Het gaat niet om het dier wat ik aan het eten ben, het gaat mij om de voedingsstoffen. Ik vraag me ook nooit af of de granen die in een brintadoos zitten wel of niet gelukkig zijn. Terwijl ik weet dat planten zoiets als gevoel hebben.

Wat zou jij willen dan ? Zelf vee houden, er goed voor zorgen en dan pas eten als het oud en taai is ?
 
Liverking is wel iets voor jou.

Succes!
:thumb:
 
Leerzaam voor jou :thumb:
...
Ik heb um al gelezen, ik zit nu in mijn zevende leven, dus ik doe er niet zo veel mee. Zeven is van de zeven Zonden, daar ben ik echt goed in. Acht kon wel eens eerder beginnen dan verwacht, living on the edge...

Autobiografie van een yogi (Autobiography of a Yogi--Dutch)
 
Ik voel een subtiele nijging tot nieuwsgierigheid in jou ontluiken...:clap:
das positief :D
 
Back
Naar boven