MuscleMeat

Voedsel voor 15 jaar spiermassa (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TheFiemd

Cool Novice
Lid geworden
8 apr 2021
Berichten
223
Waardering
30
Lengte
1m82
Massa
66kg
Vetpercentage
10%
Ik ga als ik 15 ben (2 maanden( dan ga ik beginnen met 4 kg dumbbells. Iemand tips wanneer ik hoger in kilo's moet en hoeveel gram eiwit + hoeveel broodjes mee naar school en wat erop. Ook ga ik proteïne poeder kopen, dat is niet schadelijk toch en wanneer moet ik dat drinken.
 
Dat merk jij vanzelf. Zolang de uitvoering goed is 💪
 
Waarom begin je nu niet?
Als je sterker wordt kan je vanzelf je gewchten verhogen

Je bent slechts 58 kg bij 1,82 meter.
Wat eet je nu? Kom je aan? Zo niet dan neem je 2 sneetjes brood meer.
Een shake heb je niet nodig.

Eet gewoon havermout of brood met kip ham pindakaas kaas etc.
Melk erbij

Bak kwark/yoghurt extra. Evt muesli erin

Gewoon je avondeten en schep lekker ruim op.

Eet ook wat fruit over de dag.

Af en toe eens een frietje of pizza oid. Kan echt geen kwaad.

Gewoon van alles wat meer eten als je niet aankomt en sterker wordt .
 
Waarom begin je nu niet?
Als je sterker wordt kan je vanzelf je gewchten verhogen

Je bent slechts 58 kg bij 1,82 meter.
Wat eet je nu? Kom je aan? Zo niet dan neem je 2 sneetjes brood meer.
Een shake heb je niet nodig.

Eet gewoon havermout of brood met kip ham pindakaas kaas etc.
Melk erbij

Bak kwark/yoghurt extra. Evt muesli erin

Gewoon je avondeten en schep lekker ruim op.

Eet ook wat fruit over de dag.

Af en toe eens een frietje of pizza oid. Kan echt geen kwaad.

Gewoon van alles wat meer eten als je niet aankomt en sterker wordt .
Ik ga verstelbare dumbbells kopen. Nu heb ik alleen 3 kg waarmee ik al meer dan een halfjaar mee train. Ik nam eerst 10 boterhammen mee en nu is dat nog 4-6. Ik kom zeker niet aan, ik blijf rond de 60 kg
 
Dan zou ik maar weer terug gaan naar 10 boterhammen. Je bent veel te dun.
 
Dan zou ik maar weer terug gaan naar 10 boterhammen. Je bent veel te dun.
hoeveel calorieën zou ik per dag moeten eten als ik dumbbells ga doen voor spiermassa en om aangekomen? ik ga eerder beginnen, want ik bestel de dumbbells morgen of vandaag al. mijn doel is om aderen te zien in armen (dat zie je soms en vaak niet) en grotere schouders, triceps en biceps. Ook zou ik de 1,85 willen halen maar ben waarschijnlijk uitgegroeid.
 
Hmmm... gezien deze post kon je wel eens Builder29292 zijn.... :rolleyes:
Dus nogmaals. Meer eten en gewoon zoveel dat je aankomt. Niet tellen maar gewoon meer.
En nee... je stopt niet met groeien als je met dumbells traint.
En als je gaat trainen doe ook wat voor je benen. Google maar op dumbell squat en deadlift etc.
 
Vergeet ook niet push ups, pull ups, inverted rows, lunges, one legged squats enz. in allerlei variaties, eventueel verzwaard met dumbells of een tas met boeken oid.

Als je spieren wilt zien dan moet je spiermassa hebben met een laag vetpercentage.

Je eet genoeg als je lichaamsgewicht langzaam blijft stijgen en het gemiddelde omhoog kruipt.

Succes.
 
Net als pindakaas op je buik smeren? :D

Twee dingen, want hij moet het wel opeten :p

Pindakaas op je buik smeren voor extra definitie werkt alleen met Calve pindakaas. Ik heb het geprobeerd met die van de Lidl maar het resultaat is verwaarloosbaar. Zonde van mijn geld. OP geeft aan dat hij meer aderen wil zien dus het zou ook kunnen op de biceps en triceps. Ik ga volgende week beginnen met mijn Calve kuurtje voor mijn armen. Ik zal het resultaat hier posten.
 
hoeveel calorieën zou ik per dag moeten eten als ik dumbbells ga doen voor spiermassa en om aangekomen? ik ga eerder beginnen, want ik bestel de dumbbells morgen of vandaag al. mijn doel is om aderen te zien in armen (dat zie je soms en vaak niet) en grotere schouders, triceps en biceps. Ook zou ik de 1,85 willen halen maar ben waarschijnlijk uitgegroeid.
Niet echt een verstandige keuze om als doel 'zichtbare aderen' te hebben terwijl je al ondergewicht hebt.
Voor meer definitie moet je vet kwijtraken, dus ook minder eten. Om spier op te bouwen moet je juist meer eten.
Je hebt er niks aan om nog dunner te worden terwijl je al flink dun bent. Je gaat dan echt naar het anorexia dun toe..
 
Niet echt een verstandige keuze om als doel 'zichtbare aderen' te hebben terwijl je al ondergewicht hebt.
Voor meer definitie moet je vet kwijtraken, dus ook minder eten. Om spier op te bouwen moet je juist meer eten.
Je hebt er niks aan om nog dunner te worden terwijl je al flink dun bent. Je gaat dan echt naar het anorexia dun toe..
Kan je ook benen trainen op 14 jaar? Anders krijg ik disbalans, maar ik wil ook groeien. Ik wil 1.90 worden voor basketbal, ik heb kleine ouders en ben sinds mijn 13e al 1.80 en nu 12-14 maanden later ben ik 1.82..... Sinds ik met 5 kg dus ben begonnen is het gebeurt.
 
Kijk eens in de topics van je tweelingbroer....
 
Kan je ook benen trainen op 14 jaar? Anders krijg ik disbalans, maar ik wil ook groeien. Ik wil 1.90 worden voor basketbal, ik heb kleine ouders en ben sinds mijn 13e al 1.80 en nu 12-14 maanden later ben ik 1.82..... Sinds ik met 5 kg dus ben begonnen is het gebeurt.
Niemand kan zeggen hoe lang en veel je nog blijft groeien. En krachttraining heeft daar gelukkig geen invloed op.
 
Je kunt alles trainen met 14 jaar. Zeker met je lichaamsgewicht als gewicht kun je morgen beginnen. Opdrukken, pull-ups, crunches, squats, etc.

Ik ging vroeger een de trap hangen en optrekken. Heeft me even gekost, maar uiteindelijk kon ik een paar pullups.

Dingen als een stuk lopen met twee zware tassen die je draagt kan ook etc. Je kunt vanalles waar je geen dumbells of sportschool voor nodig hebt. En je hebt ook veel speeltuintjes en Buitengs waar je dingen kunt oefenen.
 
Je kunt alles trainen met 14 jaar. Zeker met je lichaamsgewicht als gewicht kun je morgen beginnen. Opdrukken, pull-ups, crunches, squats, etc.

Ik ging vroeger een de trap hangen en optrekken. Heeft me even gekost, maar uiteindelijk kon ik een paar pullups.

Dingen als een stuk lopen met twee zware tassen die je draagt kan ook etc. Je kunt vanalles waar je geen dumbells of sportschool voor nodig hebt. En je hebt ook veel speeltuintjes en Buitengs waar je dingen kunt oefenen.
ik heb pas verstelbare dbs kocht. 1-15 kg. Voor armen en benen
 
Je kunt alles trainen met 14 jaar. Zeker met je lichaamsgewicht als gewicht kun je morgen beginnen. Opdrukken, pull-ups, crunches, squats, etc.

Ik ging vroeger een de trap hangen en optrekken. Heeft me even gekost, maar uiteindelijk kon ik een paar pullups.

Dingen als een stuk lopen met twee zware tassen die je draagt kan ook etc. Je kunt vanalles waar je geen dumbells of sportschool voor nodig hebt. En je hebt ook veel speeltuintjes en Buitengs waar je dingen kunt oefenen.
IK wil ook zeker die 1.90 hebben
 
Niemand kan zeggen hoe lang en veel je nog blijft groeien. En krachttraining heeft daar gelukkig geen invloed op.
ik geloof het, maar mijn ouders zeggen dat het groei en geslachtshormonen afremt. Kan ik ook mijn benen trainen, mensen zeggend dat dat wel groei afremt.
 
Je hebt nu in 3 topics... onder verschillende namen al meerdere antwoorden gehad...

NEE krachttraining beïnvloed je lengte groei niet.
Te weinig eten en niet aankomen wel.
 
Back
Naar boven