MuscleMeat

Voedselsituatie in Afrika (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1992_2

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 jun 2006
Berichten
3.156
Waardering
32
Zijn er hier mensen die hier een beetje verstand van hebben? Ik moet op school een PO voor AK doen, maar er is één vraag waar ik maar niet uitkom;
[FONT=Arial, sans-serif]Welke landen tonen het meeste vooruitgang betreffende de voedselsituatie?[/FONT]

Ik heb lang zitten zoeken op google ed, maar ik kan gewoon geen gegevens hier over vinden.

Hoop dat iemand hier me kan helpen.bvd.
 
volgens mij is er slechts sprake van achteruitgang door de schaarsheid van voedsel op de wereldmarkt tegenwoordig.
 
marokko, kebab productie zit in de lift
 
Niet echt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik meen tijdje geleden gelezen te hebben dat meer mensen in afrika dagelijks 2000 Kcal te consumeren hebben.
 
ZAt toch met die ecto bodies
 
Kijk eens naar de verdeeldheid van het bbp in de primaire sector
 
Op dat factbook is vrij weinig te vinden.
BBP heb ik niet veel aan met deze vraag.

Die links van IMF zijn wel handig, kan zo in ieder geval IETS neerzetten. Ik hoopte eigenlijk dat een zoekmonster(EricR bijv) miss op kwam dagen met wat cijfers en grafieken.:p

bedankt zo ver.
 
imf is eigenlijk toch wel een van de grootste ontwikkelingsorganisaties, dus als je cijfers zoekt moet je ze daar toch kunnen vinden, ik denk dat ericje dit wel kan bevestigen :P
 
Volgens mij zijn sommige jongens de weg kwijtgeraakt en kun je beter kijken in het Moslims draaien niet door topic in de laatste pagina's staat meer info dan in dit topic.
 
*hoopt op nog een goede reply
 
Probeer eens wat info te krijgen bij Stichting Thuja : [Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven