XXL Nutrition

voel me dizzy? Is dat normaal?


Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

bingo

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
16 nov 2002
Berichten
38
Waardering
0
Gisteren begonnen met mijn kuur 30mg diana voor 5weeken en 250 mg sustanon voor 8 weken

Mijn vraag is hoor je je een beetje anders te voelen wanneer je kuurt , ik voel me een beetje dizzy en heb een beetje druk op mijn hoofd.
Is dat normaal of zou dat komen door de hoge bloeddruk?
 

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.170
Idd diana staat ervoor bekend, niets om je zorgen over te maken.
 

bingo

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
16 nov 2002
Berichten
38
Waardering
0
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3
moet mijn lichaam er nog aan wennen of blijf ik dit houden tijdens de kuur?
 

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.170
Het is mogelijk dat je nog hoofpijn krijgt en dat kan even duren maar houd normaal gezien op.
Als het blijft duren toch even je bloeddruk laten nakijken.
 

bingo

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
16 nov 2002
Berichten
38
Waardering
0
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5
Als ik diana zou vervangen door stromba zou ik dat beter zijn? Of krijg je daar ook van weer de zelfde problemen
 

Smalluser

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
1.088
Waardering
1
Die 30 mg hoe neem je die ? alles in 1 keer ?

Groet Smalluser :thumb:
 

bingo

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
16 nov 2002
Berichten
38
Waardering
0
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7
in 2 keer
 

Smalluser

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
1.088
Waardering
1
2 x 15 mg welke tijdstippen ?

Groet Smalluser :thumb:
 

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.170
Originally posted by bingo
Als ik diana zou vervangen door stromba zou ik dat beter zijn? Of krijg je daar ook van weer de zelfde problemen
Echt problemen zijn dit niet zolang het niet chronisch is.
Houd jezelf gewoon in het oog, diana niet vervangen door stromba dan heb je ook geen massa kuur meer.
Stromba geeft ook bloeddrukverhoging maar niet in die mate.
 

bingo

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
16 nov 2002
Berichten
38
Waardering
0
  • Topic Starter Topic Starter
  • #10
om 10uur en om 14 uur
 

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.170
Probeer liever 3x 10 halfwaardetijd is 4 uur ong. dus dan haal je het niet met die 2 x.
 

bingo

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
16 nov 2002
Berichten
38
Waardering
0
  • Topic Starter Topic Starter
  • #12
dus om 10 uur 2 tabletten, om 1400 2 tabletten en weer om 1800 2 tabletten
 

Smalluser

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
1.088
Waardering
1
Wat je zou kunnen proberen is 3 x 10 mg nemen om de 5 uur (halfwaarde d-bol = 4.5-6 uur).

Bv om 9 uur - 14 uur - 19 uur.
Misschien geeft dat wat verlichting, verder is het zoals Admin ookal zegt een 'normale' bijwerking van deze 17aa AAS.

Groet Smalluser :thumb:
 

bingo

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
16 nov 2002
Berichten
38
Waardering
0
  • Topic Starter Topic Starter
  • #14
Is het wel verstandig om zolaat nog wat te nemen kan ik er wel gewoon rustig van slapen
 

Smalluser

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
1.088
Waardering
1
Ja hoor geen probleem t'is maar 10 mg om die tijd ;) en mocht het toch minder worden je slaap, dan vervroeg je de hele cycli naar bv : Bv om 7 uur - 12 uur - 17 uur.

Kwestie van effe uitproberen.

Suc6.

Groet Smalluser :thumb:
 

bingo

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
16 nov 2002
Berichten
38
Waardering
0
  • Topic Starter Topic Starter
  • #16
en hoe zit het met de sustanon welke tijdstip kan die het beste zetten?
 

Smalluser

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
1.088
Waardering
1
Na een lekkere warme douche.

Groet Smalluser :thumb:
 

bingo

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
16 nov 2002
Berichten
38
Waardering
0
  • Topic Starter Topic Starter
  • #18
meen je dat nouw wat is de reden hiervan
 

freakyfreek

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
24 feb 2003
Berichten
142
Waardering
0
dan zijn je spieren zacht en ontspannen, zodat de naald er soepel en pijnloos inglijd.
 

Smalluser

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
1.088
Waardering
1
Precies wat freaky zegt !

Groet Smalluser :thumb:
 

Bovenaan