AndroidHealthClinic

voel me dizzy? Is dat normaal? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bingo

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2002
Berichten
38
Waardering
0
Gisteren begonnen met mijn kuur 30mg diana voor 5weeken en 250 mg sustanon voor 8 weken

Mijn vraag is hoor je je een beetje anders te voelen wanneer je kuurt , ik voel me een beetje dizzy en heb een beetje druk op mijn hoofd.
Is dat normaal of zou dat komen door de hoge bloeddruk?
 
Idd diana staat ervoor bekend, niets om je zorgen over te maken.
 
moet mijn lichaam er nog aan wennen of blijf ik dit houden tijdens de kuur?
 
Het is mogelijk dat je nog hoofpijn krijgt en dat kan even duren maar houd normaal gezien op.
Als het blijft duren toch even je bloeddruk laten nakijken.
 
Als ik diana zou vervangen door stromba zou ik dat beter zijn? Of krijg je daar ook van weer de zelfde problemen
 
Die 30 mg hoe neem je die ? alles in 1 keer ?

Groet Smalluser :thumb:
 
2 x 15 mg welke tijdstippen ?

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by bingo
Als ik diana zou vervangen door stromba zou ik dat beter zijn? Of krijg je daar ook van weer de zelfde problemen
Echt problemen zijn dit niet zolang het niet chronisch is.
Houd jezelf gewoon in het oog, diana niet vervangen door stromba dan heb je ook geen massa kuur meer.
Stromba geeft ook bloeddrukverhoging maar niet in die mate.
 
om 10uur en om 14 uur
 
Probeer liever 3x 10 halfwaardetijd is 4 uur ong. dus dan haal je het niet met die 2 x.
 
dus om 10 uur 2 tabletten, om 1400 2 tabletten en weer om 1800 2 tabletten
 
Wat je zou kunnen proberen is 3 x 10 mg nemen om de 5 uur (halfwaarde d-bol = 4.5-6 uur).

Bv om 9 uur - 14 uur - 19 uur.
Misschien geeft dat wat verlichting, verder is het zoals Admin ookal zegt een 'normale' bijwerking van deze 17aa AAS.

Groet Smalluser :thumb:
 
Is het wel verstandig om zolaat nog wat te nemen kan ik er wel gewoon rustig van slapen
 
Ja hoor geen probleem t'is maar 10 mg om die tijd ;) en mocht het toch minder worden je slaap, dan vervroeg je de hele cycli naar bv : Bv om 7 uur - 12 uur - 17 uur.

Kwestie van effe uitproberen.

Suc6.

Groet Smalluser :thumb:
 
en hoe zit het met de sustanon welke tijdstip kan die het beste zetten?
 
Na een lekkere warme douche.

Groet Smalluser :thumb:
 
meen je dat nouw wat is de reden hiervan
 
dan zijn je spieren zacht en ontspannen, zodat de naald er soepel en pijnloos inglijd.
 
Precies wat freaky zegt !

Groet Smalluser :thumb:
 
Back
Naar boven