AndroidHealthClinic

voel me dizzy? Is dat normaal?

Bezoekers in dit topic

Om nog even op de Dbol terug te komen; het meest idieale beeld qua hormoonspiegel is om de 4 uur een dosis te nemen. Dag en nacht. Stel dat je geen problemen hebt met 's nachtsweer in slaap te komen zou ik dit serieus overwegen.

Arimidex zou je kunnen helpen tegen de hoge bloeddruk veroorzaakt door bloat. Het duurt echter enige tijd voordat het werkt ivm langere halfwaardetijd.
 
Laatst bewerkt:
Toch zou ik geen anti estrogenen of blokkers gebruiken want dbol werkt voor een groot deel via estrogeen dus mis je een deel groei.
 
Hmm..van Nolva is het mij bekend dat het de werking van Androgenen onderdrukt, maar van Arimidex niet. Kun je mij uitleggen hoe dat precies zit (ik wil hier van leren :thumb: )??
 
Estrogenen stimuleren de aanmaak van IGF-1, HGH en verbeteren de concentratie van de AR om een paar zaken te noemen dus door anti estrogenen of blokkers in je kuur op te nemen zal je deze processen tegenhouden. Bovendien werkt dbol in grote mate via estrogeen; kracht, massa etc Verder zou insuline gereduceerd worden door anastrozole , maar 100% zeker ben ik daarvan niet. Verder vind ik het veel te duur om dit heel de kuur te doen dan gebruik je beter een dht derivaat of tren heb je tenminste nog wat extra kracht. Just my 2cents
 
Denk je dat met een normale (1 mg/dag) dosis de oestrogeenspiegel dusdanig laag wordt, zodat de groei wordt onderdrukt (In de praktijk blijkt dat Anastrazole maar 60% van het Oestrogeen reduceert)? Het lijkt mij dat je een minimale hoeveelheid Oestrogeen nodig hebt en dat dit niet via het 'more is better'- principe is. Anders zou je hypothetisch gezien door het injecteren van oestrogenen resultaat moeten zien.

Bedoel je met dat Dbol in grote mate via Oestrogeen werkt dat het via door jou genoemde mechanisme door Oestrogeen een verhoogde aanmaak van IGF-1 stimuleert????
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by b2b
Denk ja dat met een normale (1 mg/dag) dosis de oestrogeenspiegel dusdanig laag wordt, zodat de groei wordt onderdrukt (In de praktijk blijkt dat Anastrazole maar 60% van het Oestrogeen reduceert)? Het lijkt mij dat je een minimale hoeveelheid Oestrogeen nodig hebt en dat dit niet via het 'more is better'principe is. Anders zou je hypotetisch gezien door het injecteren van oestrogenen resultaat moeten zien.
Zoals je zegt 60% maar het doet zeker wat, alle beetjes helpen en bij dit soort steroïden (test, dbol) hebje gewoon heel veel winst van vocht wat je tegenhoud met die anti oestrogenen.

Bedoel je met dat Dbol in grote mate via Oestrogeen werkt dat het via door jou genoemde mechanisme door Oestrogeen een verhoogde aanmaak van IGF-1 stimuleert???????
Nee bedoelde eigenlijk dat dbol op zich via estrogenen werkt, als je dit wegneemt neem je dus een deel van de winst weg. Hoe dit juist in mekaar zit moet ik zelf eens bekijken.
 
Als ik het goed begrijp zouden de gains die worden tegengehouden met Dex dus alleen uit vocht bestaan, wat na de kuur toch verdwijnt. Als je ooit nog achter dat verhaal achter Dbol komt..let me know!!
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by b2b
Denk je dat met een normale (1 mg/dag) dosis de oestrogeenspiegel dusdanig laag wordt, zodat de groei wordt onderdrukt (In de praktijk blijkt dat Anastrazole maar 60% van het Oestrogeen reduceert)? Het lijkt mij dat je een minimale hoeveelheid Oestrogeen nodig hebt en dat dit niet via het 'more is better'- principe is. Anders zou je hypothetisch gezien door het injecteren van oestrogenen resultaat moeten zien.

Bedoel je met dat Dbol in grote mate via Oestrogeen werkt dat het via door jou genoemde mechanisme door Oestrogeen een verhoogde aanmaak van IGF-1 stimuleert????

Anastrozole reduceerd geen estrogeen, maar gaat een groot gedeelte van het aromatiseren tegen.
En je kan ook niet zomaar zeggen dat het 60% is, want bij een hogere dosis blockt 1mg minder estrogenen dan bij een dosis hormonen die 2 keer zo hoog is bijvoorbeeld.
 
Originally posted by freakyfreek


Anastrozole reduceerd geen estrogeen, maar gaat een groot gedeelte van het aromatiseren tegen.
En je kan ook niet zomaar zeggen dat het 60% is, want bij een hogere dosis blockt 1mg minder estrogenen dan bij een dosis hormonen die 2 keer zo hoog is bijvoorbeeld.
Als het de aromatase tegen gaat dan reduceert het toch :o
 
Originally posted by b2b
Dan zouden de gains die worden tegengehouden alleen uit vocht bestaan, wat na de kuur toch verdwijnt. Interessante discussie trouwens..

niet echt, alleen vocht, want je hebt IGF-1 nodig om te groeien, met minder IGF-1 heb je dus ook minder resultaat.

En de massa die je grotendeels met dianabol of androl krijgt, komt grotendeels door vocht, niet alleen zichtbare water-retentie vocht(onderhuids) maar ook vocht in de spieren, daarom zegt iedereen ook dat je zowat al je massa weer verliest na een anadrol only kuur.
 
Originally posted by admin

Als het de aromatase tegen gaat dan reduceert het toch :o

ik vind van niet, want het reduceerd(verlaagd) niet je estrogeen waardes, bestaande estrogenen blijven in je bloedbaan, Nolvadex zorgt ervoor dat bestaande estrogenen hun werk niet kunnen doen en arimidex/femera en aromasin gaan het aromatiseren tegen, dus die zorgen ervoor dat je geen estrogenen meer aanmaakt.
 
Ik had het ook over anastrozole en dat reduceert je oestrogenen dus uiteindelijk wel. Hoef je echt niet moeilijk over te doen.
 
Originally posted by freakyfreek


Anastrozole reduceerd geen estrogeen, maar gaat een groot gedeelte van het aromatiseren tegen.
En je kan ook niet zomaar zeggen dat het 60% is, want bij een hogere dosis blockt 1mg minder estrogenen dan bij een dosis hormonen die 2 keer zo hoog is bijvoorbeeld.

Je hebt gelijk Freaky. Om precies te zijn blokkeert het een aromatase. En het is idd niet helemaal netjes om zomaar te zeggen dat het 60% reduceert, het is inderdaad afhankelijk van de dosis. Maar admin begrijpt wat ik bedoel..
 
Originally posted by admin
Ik had het ook over anastrozole en dat reduceert je oestrogenen dus uiteindelijk wel. Hoef je echt niet moeilijk over te doen.

Nee, dat hoeft niet altijd, want als je anastrozole neemt om estrogeen aanmaak te vermijden, dan heb je al weinig estrogenen en zorg je ervoor dat er zo min mogelijk nieuwe estrogenen in je lichaam word gearomatiseerd.

Als je het in de midden van je kuur neemt, dan pas reduceerd het uiteindelijk estrogenen.
 
Het zal altijd, hoe laag ook , reduceren. Geloof je me niet? Zoek eens op medline, daar staat het zwart op wit bewezen.
 
we hebben over het reduceren tijdens een kuur, ik nooit gezegd dat het niks reduceerd, maar waarom zou je anastrozole gebruiken als je geen hormonen gebruikt.

want je hebt toch eenmaal estrogenen nodig om te groeien en te leven oa voor je cholestrol.
 
Laatst bewerkt:
Tja het originele doel was toch borstkankerbestrijding...

'One of the hormones produced by the adrenal gland is converted to a form of estrogen by an enzyme called aromatase. Arimidex suppresses this enzyme and thereby reduces the level of estrogen circulating in the body.'

waarbij normale levels 'gereduceert worden omdat andere hormonen niet meer kunnen aromatiseren, wat ik bedoel.
Maar goed ik ga hier niet verder op in, het is zinloos. Terug on topic dan maar.
 
Originally posted by admin
Tja het originele doel was toch borstkankerbestrijding,

'One of the hormones produced by the adrenal gland is converted to a form of estrogen by an enzyme called aromatase. Arimidex suppresses this enzyme and thereby reduces the level of estrogen circulating in the body.'

waarbij normale levels 'gereduceert worden omdat andere hormonen niet meer kunnen aromatiseren, wat ik bedoel.
Maar goed ik ga hier niet verder op in, het is zinloos. Terug on topic dan maar.

on topic ging over de anti estrogenen bij dianabol, als je last van gyno hebt dan zorgt anastrozole er UITEINDELIJK voor dat je gyno stopt, maar nolvadex stopt het PER DIRECT.
 
Ja en dat wist ik niet?
 
Merkte hetzelf ook met stromba, eerste paar dagen meer druk op me kop, dbol zal het meer hebben, maar bij stromba kan het dus ook, tijdelijk een hoge bloeddruk, mits niet extreem, kan niet zoveel kwaad, echter zou het na de kuur weer normaal moeten worden.. het kan geen kwaad na je kuur je bloeddruk in de gaten te houden.. mijn inziens zou een verantwoorde kuurder toch wel:

- eens in de zoveel tijd cholestrol, lever en nierwaarden laten tjekken
- bloeddruk regelmatig controleren
- 1x per jaar een complete sportkeuring
- gewicht, vet%, enz. in de gaten houden


dit laatste doen de meeste wel, de eerste 3 veel te weinig mensen. je schijnt, van horen zeggen, leverwaarden e.d. bij de ggd te kunnen laten controleren tegen vergoeding.. ga dat zelf eens na, op die manier kan je de boel tjekken zonder dat er maar iemand vragen stelt of commentaar levert, wat toch de drempel voor een hoop is om niet naar de huisarts te gaan..
 
Back
Naar boven