AndroidHealthClinic

Voel me slecht na verstandkies verwijderen

Bezoekers in dit topic

VeinyBeast69

Novice
Lid geworden
21 okt 2018
Berichten
19
Waardering
3
Lengte
1m69
Heb vorige week woensdag me linker verstandkies laten trekken en heb er alleen slechte gevolgen van gekregen. Heb momenteel een opgezwollen bult op de plek zitten en een open gat waar de kies zat. Ik ben constant aan het hoesten waarbij geel slijm omhoog komt en mijn neus zit vol. Ik zweet 2x zo veel in de gym en me kracht is naar beneden en mijn vermogen. Had de week voor de operatie 80KG voor 10reps on de incline bench gehaald en nu kon ik m maar 1 setje doen voor 7 reps gister. Heb zeker spijt van het laten trekken maarja wat kan ik hier tegen doen iemand een idee?
 
Iemand toevallig ervaring met ze verstandkies laten verwijderen en opgezwollen tandvlees ervan hebben
 
Komt vanzelf weer goed, na 2 weken kan je weer volle bak
 
Iemand toevallig ervaring met ze verstandkies laten verwijderen en opgezwollen tandvlees ervan hebben
Heel normaal en advies wbt verzorgen goed opvolgen. Gaat dan vanzelf beter.

Meer vloeibaar eten als je niet kunt kauwen.
 
Spijt van het laten trekken van een verstandskies omdat je daarna even wat minder drukt? Man, het is maar tijdelijk, ik snap niet eens waarom je hierom een topic aanmaakt. Dit is een compleet non issue.
 
Waarom vraag je het aan ons en niet aan je tandarts?
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
paar keer laten swaffelen tegen je wang aan helpt
 
Toevallig 2 weken geleden 2 laten trekken.
Ging volgende dag gewoon trainen, wel met paracetamol. Ook at ik gewoon net als anders ook al deed het pijn. Nam vaak gewoon paracetamol voor een meal. Uiteindelijk weekje last van gehad daarna was het over
 
Ik had ook erg veel druk bij mijn 2de keer, na een aantal dagen had ik de hechting doorgeknipt en gelijk viel er een druk weg alsof de hechting te strak zat. Misschien hier ook last van?
 
Zelf hechtingen doorknippen lijkt me niet verstandig, die dingen lossen vanzelf wel op. Soms heb je nou eenmaal meer last van een behandeling. De eerste verstandskies ging alles gelijk zonder moeite, tweede had wat meer tijd nodig. Maar ook dat was snel hersteld.

Krachtverlies op zo'n korte termijn zegt ook 0.0.
 
Back
Naar boven