Fitness Seller

Voer ik de deadlift goed uit?

Bezoekers in dit topic

*Gevraagde video is niet gebeschikbaar*
 
Video unavailable.
 
Nu moet hij het doen...
 
Ja man . deadlift is oke . Misschien nog iets lager beginnen met die heupen .
 
Ja, wel redelijk.

Je hebt hetzelfde probleem als mij, redelijk lange benen waardoor het wat lastiger is je heup laag te houden.
 
Ja, wel redelijk.

Je hebt hetzelfde probleem als mij, redelijk lange benen waardoor het wat lastiger is je heup laag te houden.

+gruwelijk korte hamstrings, is ook k*t met squatten.

Tnx for reacting guys (and girl).
 
ik zie hier eigenlijk niks verkeerds aan.
 
maar volgnes mij kan je wel beter op platte schoenen of blote voeten deadliften ipv hardloopschoenen
 
nee
je moet op de grond staan ipv op de muur
 
maar volgnes mij kan je wel beter op platte schoenen of blote voeten deadliften ipv hardloopschoenen

Ik vind mijn hardloopschoenen veel fijner dan blote voeten, voelt alsof ik dan veel steviger sta.

What's wrong with that?
 
Ik vind mijn hardloopschoenen veel fijner dan blote voeten, voelt alsof ik dan veel steviger sta.

What's wrong with that?

Hardloopschoenen zijn supersoft.. met een beetje gewicht in je handen sta je zo onstabiel als maar kan. Daarnaast sta je in wezen vanaf een verhoginkje te te deadliften iets wat je met lange benen en korte armen echt niet extra nodig hebt.

PS: je deadlift overdwars.
 
Hardloopschoenen zijn supersoft.. met een beetje gewicht in je handen sta je zo onstabiel als maar kan. Daarnaast sta je in wezen vanaf een verhoginkje te te deadliften iets wat je met lange benen en korte armen echt niet extra nodig hebt.

PS: je deadlift overdwars.

Ok, dank voor de uitleg.

Wat bedoel je met overdwars??
 
Dat het beeld scheef staat. Het was een ontzettend goede grap. Die daarvoor ook al gemaakt werd.
 
Dat het beeld scheef staat. Het was een ontzettend goede grap. Die daarvoor ook al gemaakt werd.

En ik maar denk dat iemand zo'n slechte grap vast niet zou maken.

Overschatting.
 
Heb je moeite om voorbij par te buigen dan?

Misschien wat mobiliteits werk doen, doet wonderen.

Ja. Zelfs na 15 minuten opwarmrekken komen mijn handen niet bij de grond.

Ik ben er ook voor bij de fysio geweest, is voor een groot gedeelte ook aanleg.

Nog tips voor mobiliteitswerk?
 
Ja. Zelfs na 15 minuten opwarmrekken komen mijn handen niet bij de grond.

Ik ben er ook voor bij de fysio geweest, is voor een groot gedeelte ook aanleg.

Nog tips voor mobiliteitswerk?

Moet je even in de log van EmileV kijken, die had laatst wat goede shizzle gepost.
 
Back
Naar boven