AndroidHealthClinic

Voetbal Compilaties & Trivia

Bezoekers in dit topic

1614282563608.jpeg
 
Het zag er sowieso al niet te indrukwekkend uit. 🤭
 
Hebben zo'n hooligans episode met die Engelse pannenkoek.
 
Ja Bunnik Side. Loopt dun in hun broek als ze Spartak of CSKA real niggers tegenkomen. Beetje blowen, slikken en coke snuiven tegenover elke avond combat training en leven als een monnik. Delusional pindas
 
Als ik ooit iemand in mn leven had willen zijn was het deze man

 
Was een losse flodder en al buitenspel/afgefloten maar wel prachtig.

Campos is ook een legend
 
Was een losse flodder en al buitenspel/afgefloten maar wel prachtig.

Campos is ook een legend

En Jose Luis Chilavert.
Al die doelmannen daar zijn een beetje gek. Vroeger keek ik de Copa en de Afrika cup alleen al om de doelmannen.
In Afrika kan die bal soms zo heet worden door de zon dat die niet meer te vangen is.
 
En Jose Luis Chilavert.
Al die doelmannen daar zijn een beetje gek. Vroeger keek ik de Copa en de Afrika cup alleen al om de doelmannen.
In Afrika kan die bal soms zo heet worden door de zon dat die niet meer te vangen is.
Is er vast nog wel maar ik zie het nooit meer :dunno:
 
En Jose Luis Chilavert.
Al die doelmannen daar zijn een beetje gek. Vroeger keek ik de Copa en de Afrika cup alleen al om de doelmannen.
In Afrika kan die bal soms zo heet worden door de zon dat die niet meer te vangen is.

Weet niet precies hoe dat nu is, maar vroeger (10-15 jaar geleden) zond Eurosport vaak van die kansloze wedstrijden uit, a la Saoudi Arabie tegen Jemen of inderdaad van die groepswedstrijden in de Afrika cup met Burkina Faso tegen Zimbabwe. Heb bij tijd en wijlen een vrij eenzame jeugd gehad en die wedstrijden zat ik dan te kijken heel de avond als kleine jongen:hahaha:
 
Weet niet precies hoe dat nu is, maar vroeger (10-15 jaar geleden) zond Eurosport vaak van die kansloze wedstrijden uit, a la Saoudi Arabie tegen Jemen of inderdaad van die groepswedstrijden in de Afrika cup met Burkina Faso tegen Zimbabwe. Heb bij tijd en wijlen een vrij eenzame jeugd gehad en die wedstrijden zat ik dan te kijken heel de avond als kleine jongen:hahaha:
Een bepaald iemand hier op het board genaamd Mat. Keek zelfs naar Russisch jeugdvoetbal. Samara onder 19 tegen Perm onder 19 bijv.
 
Een bepaald iemand hier op het board genaamd Mat. Keek zelfs naar Russisch jeugdvoetbal. Samara onder 19 tegen Perm onder 19 bijv.

Damn. Zat hij destijds in een inrichting?

Trouwens, Amkar Perm bestaat niet meer sinds een paar jaar. Failliet gegaan. Darko Bodul, die nog bij Ajax en Sparta heeft gespeeld, speelde daar nog de laatste 2 seizoenen van hun bestaan. Kwam ff in me op.

Oh ja, en mijn vriendin komt toevallig ook uit Perm.
 
Ik zei uit mn losse pols die namen maar hij keek dat jeugdvoetbal wel via streampie.

Was vroeger geobsedeerd door voetbal en keek ook alles. Ben de hele wereld over gegaan via Eurosport. Vooral Latijns-Amerika en Afrika hadden mn voorkeur door de gekke keepers, minimaal 3 keer rood in een match en snoeiharde tackles

Rip Frank Kramer :(
 
Ja, Frank Kramer becommentarieerde die kutwedstrijden altijd. Mooi was dat. Mooie stem had die man ook, helemaal niet irritant zoals nu de meeste commentatoren.
 
Jij snap t. Ophoepelen met Koertje Westerman en die andere mogole.

Kramer was magisch. Niets-aan-de-hand thuiskom stem
 
Back
Naar boven