XXL Nutrition

Voetbal Compilaties & Trivia

Bezoekers in dit topic

jawel. En je weet ook wanneer.
AdolescentKeyBarnowl-max-1mb.gif
 
In 2000, Buffon risked a four-year prison sentence for falsifying a high school accounting diploma in order to enrol for a law degree at the University of Parma, and ultimately paid a 6,350,000 Lire fine in 2001; he later described the incident as his biggest regret in life, stating that it had been a dishonest gesture.[440][478][479][480]
 
Vandaag exact 20 jaar geleden: deze parel van Dennis Bergkamp

Op 4 juli 1998 nam Nederland het in de kwartfinale van het WK op tegen Argentinië. Een minuut voor het einde van de reguliere speeltijd stond het 1-1. En toen kwam Dennis Bergkamp aan de bal...

"Dennis Bergkamp! Dennis Bergkamp! Dennis Bergkamp!"
NOS-commentator Jack Van Gelder zag het aankomen in het Stade Vélodrome in Marseille. "Ik heb ineens zo een gevoel dat we in de halve finale gaan komen", zei hij vlak voor de beslissende assist van Frank De Boer.

Dennis Bergkamp pakte de bal aan met rechts en trapte hem met de buitenkant van de voet voorbij doelman Carlos Roa. Enig mooi en Nederland door naar de volgende ronde.

Dat wordt het eindstation voor Nederland op het WK van Frankrijk. In de halve finale gaat Nederland eruit tegen Brazilië na strafschoppen.
 
Ik ben die goal beu. Net als die kopbal van RvP. Van de week hoorde ik lied over Ludo Coeck op de radio. Was niet onaardig.
 
Back
Naar boven