MuscleMeat

Voetbal en amfetamines (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik speel volgend weekend terug mijn eerste voetbalmatch sinds 8 jaar bij de KBVB, maar heb nog niet getraind(zwaardere cardio bedoel ik). Mijn cardiovasculaire conditie is bijgevolg niet voldoende om 2X45 minuten op niveau te spelen.
Zou het kwaad kunnen voor zulke omstandigheden amfetamine te gebruiken of is dat te gevaarlijk voor je hart? Ik heb enkel ervaring met recreatief amfetaminegebruik (vroeger dan).

Ok deze vraag handelt niet over steroïden, maar ik denk dat hier wel mensen zitten die over dit onderwerp meer weten. Anders verplaats je het maar, is voor mij geen enkel probleem...
 
ik zou het laten! ga elke morgen een flink stuk rennen daar zul je meer aan hebben. Amfetaminen breken je lichaam af in een rotvaart en zijn troep!!!! als ej wat gebruikt gebruik dat coke dat is een sturk 'schoner' dan amfetaminen. Naar mijn mening is het gebruik van amfetaminen bij sport een NO NO want het staat absoluut averechts op elkaar.
 
Gewoon je conditie opbouwen door voldoende te gaan lopen. Natuurlijk zal dit niet voldoende zijn tegen het volgende weekend. Je kan d
 
dan voor een keer Captagon gebruiken. Dit is een middel verkrijgbaar op voorschrift dus gegarandeert zuiver wat je van die troep die ze op straat verkopen niet kan zeggen.
Captagon wordt veel gebruikt door studenten om wakke teblijven maar je kan het ook gebruiken voor de doeleinde die jij wil.
 
Originally posted by jon
dan voor een keer Captagon gebruiken. Dit is een middel verkrijgbaar op voorschrift dus gegarandeert zuiver wat je van die troep die ze op straat verkopen niet kan zeggen.
Captagon wordt veel gebruikt door studenten om wakke teblijven maar je kan het ook gebruiken voor de doeleinde die jij wil.

Captagon ken ik goed genoeg van uit mijn studententijd. Is inderdaad een goed idee!!!
 
Originally posted by jon
dan voor een keer Captagon gebruiken. Dit is een middel verkrijgbaar op voorschrift dus gegarandeert zuiver wat je van die troep die ze op straat verkopen niet kan zeggen.
Captagon wordt veel gebruikt door studenten om wakke teblijven maar je kan het ook gebruiken voor de doeleinde die jij wil.

Captagon is geen oplossing voor zijn probleem.
Cardio en bijv. intervaltraining wel.
Uw raad slaat nergens op, je zou je raad beter voor jezelf houden.
 
Geoffke, hoe zou je intervaltraining aanraden?
Afwisselend 2 minuten sprinten en 2 minuten rustig lopen ofzo?
Weet hier iemand ook meer over het effect van een vitamine B12 injectie?
 
Theoretisch zou vit b12 je helpen maar verwacht er geen wondere van ik heb het gebruikt maar niet veel merkbaar resultaat. Alleen als je teveel gebruik veel puisten je huid word onrustig van vit b.



Groeten bigboy25.
 
Originally posted by Olimantado
Geoffke, hoe zou je intervaltraining aanraden?
Afwisselend 2 minuten sprinten en 2 minuten rustig lopen ofzo?
Weet hier iemand ook meer over het effect van een vitamine B12 injectie?

Je hebt die injecties niet nodig... als voetballer heb je meer aan bijv. intervaltraining...

Begin hiermee: 5 min. rustig lopen, 1 min. hardlopen....

Dit doe je 5x na elkaar.

Succes ermee
 
nog een thx voor de tips!
Heb daarstraks een intervaltraining gedaan (ongeveer 35 min.) en het blijkt allemaal best wel mee te vallen!!
 
Waarom altijd direct zoeken naar een makkelijke oplossing? Vind het wel mietjesgedrag hoor, sorry dat ik het zo moet brengen.
 
Originally posted by Jordees
Vind het wel mietjesgedrag hoor,


Ach, als je een potje over en weer wil schelden mij niet gelaten hoor, maar mag het ook morgen :rolleyes:
Wat heb je trouwens tegen mietjes, schat?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Amfetamine..bah! echt je reinste rotzooi!
Heb er menige houseparties op doorgebracht maar lag op zondag helemaal verrot in mijn bedje naar het plafond te staren! Kilo's vlogen ERAF!
Had laatst een zaal voetbal toernooi.. na 6 jaar niet gevoetbald te hebben..

Mijn recept een flinke fles ACE met crea/ carbo en ginseng naast de krijtlijn.

Maarre laat ff weten hoe de zondag was....
 
Back
Naar boven