Fitness Seller

Vandaag Inside

Bezoekers in dit topic

Bar

Voor het antwoord op de tweede vraag maken we een sprongetje in de tijd. Het is 1980. Het Nederlands elftal is present op het EK in Italië. Na de 2e plaats op het WK 78 in Argentinië, blijven de prestaties uit in Italië. "We zijn uitgeschakeld en ik sta aan de bar iets te drinken. Johan Derksen was daar, als beginnend journalist ook. Ik vertel dat het 4-2-4-systeem een tactiek is uit het haar nul. Dat schrijft Derksen vervolgens in Voetbal International. Derksen, hij is de grootste minkukel die er rondloopt, beweerde dat het een interview was. Hij is later, toen ik trainer was bij Stuttgart nog een keer langs geweest. Ik heb hem 6 tot 7 uur laten wachten. Hij moest wel wachten, want hij moest met een verhaal thuiskomen. Nu zegt hij dat journalisten niet moeten wachten op spelers. Johan Derksen is belangrijk in Nederland. Hij kan je maken en breken."
 
Zal vast contractueel vastliggen.

'VI Oranje blijft thuis'

:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Beetje Tour de Jour achtig dan
 
Zonder Gert Jacobs was dat program niet leuk en zonder Derksen zal dit ook niet leuk worden. Wilfred in zn eentje kan het programma niet dragen.
 
Topgoal!
 
#TeamKeizer
 
Back
Naar boven