XXL Nutrition

Vandaag Inside (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Aandachtshoer staat altijd te lachen, wanneer de camera er op staat. Maar ze hebben het wel lekker voor elkaar. Want haar vriendje staat elke uitzending een paar minuten te zingen. Voor waarschijnlijk een ongelofelijk riant salaris samen.

Lol, ze verdienen er echt geen drol mee, verhoudingsgewijs. Alleen toen ze elke dag mochten op komen draven, met EK en Tour etc viel er van te leven, maar dan was t ook gewoon een fulltime baan voor die drie weken natuurlijk. Hij doet t echt puur voor de exposure (zij ook natuurlijk, als wannabe-actrice). Ze wonen bij mij in de buurt en ik ken Danny vrij goed, best een aardige kerel. Haar vind ik maar een irritant huppelk*tje, heeft nog bij mij in de klas gezeten.
 
Iemand zondag het interview met V bommel gezien? Erg indrukwekkend, vooral dat stukje over de verloren WK finale.

verkeerde topic :<
 
Eindelijk weer eens wat vuurwerk tussen Genee en Derksen. Da's te lang geleden.
 
Groot Voetbal International topic

Mooie aflevering weer indd. Aad vind ik echt een held. Hoe die altijd zulke analyses maakt enzo, die man heeft verstand van voetbal.
 
Ze vliegen elkaar wel eens in de haren... Maar vanavond zitten ze gewoon aan tafel: Wilfred, René en Johan! En Jan Boskamp om de boel in de gaten te houden! RTL 7, 20.30 uur!

Aldus de officiële facebook van VI.
 
Wat een LUL die Genee ...
wordt of saai vanavond of nie LOL simpel.............
 
Wat een LUL die Genee ...
wordt of saai vanavond of nie LOL simpel.............

Wat een onzin, Derksen naait eerst Genee op voor de camera dat hij er niks van kent, en maar geeft geen uitleg wat het dan wel weer is.

Als Genee hem dan vraagt hoe het wel zit wordt hij boos en komt hij met non-antwoorden, en loopt hij weg.

En dan op radio zeggen dat "hij er niks over mag zeggen omdat die rechtzaak loopt" en over het merk. Nonsens. Volgens mij is hij eerder bang dat alles dat je zegt op tv tegen je kan worden gebruikt, ook in een rechtszaak, en zn advocaat heeft gezegd om te zwijgen om niks verkeerd te zeggen.

Maw, hij wou er gewoon niet over praten, nou ok, maar ga dan niet Genee eerst aanvallen "dat hij er niks van weet" en dan boos liggen doen als hij reageert, en het via een 3de bron tussen de lijnen zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Ik doelde eigenlijk meer op de avond van gisteren,
ik snap niet dat hij uit het niets in eens daar mee begint :o

Hij zal heus ergens gelijk hebben, maar dat goed kopen scoren doet hij duidelijk wel..........
 
Ik ben voor Johan, vind Genee vaak maar een naar verwend kind
 
Ik doelde eigenlijk meer op de avond van gisteren,
ik snap niet dat hij uit het niets in eens daar mee begint :o

Hij zal heus ergens gelijk hebben, maar dat goed kopen scoren doet hij duidelijk wel..........

hij wil natuurlijk Derksen een loef afsteken en speelt vooral Devil's Advocate, maar als hij goedkoop kan scoren mag hij het zeker doen want Derksen doet het continue.
 
hij wil natuurlijk Derksen een loef afsteken en speelt vooral Devil's Advocate, maar als hij goedkoop kan scoren mag hij het zeker doen want Derksen doet het continue.
Ik wou net mijn post een superman EDIT geven,
want daar ben ik het ook mee eens ;)
 
Ik ben voor Johan, vind Genee vaak maar een naar verwend kind

Moet je mee oppassen, dit is nu net demagogie en politiek 101(poisoning the well fallacy).

Verziek het imago en de sfeer van je tegenstander goed genoeg en de publieke opinie is altijd voor je, hoe fout je ook bent.

Meeste topdictators waren hier goed in.

Persoonlijk vind ik gewoon dat Derksen geen ad hominem had moeten doen tov Genee, en of zeggen waar het wel om ging, of gewoon zeggen dat hij er niks kon zeggen(maar tegen Genee, niet achteraf).

Als je Genee opjaagt wil hij zijn gezicht redden en scoren(zie je letterlijk aan zn gelaatsuitdrukking, dat neutraal gezicht maar pissige ogen :roflol:), dat had Derksen moeten weten.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven