AndroidHealthClinic

Vandaag Inside

Bezoekers in dit topic

Denk gewoon dat het een beslissing onder druk van de Marokkaanse gemeenschap is geweest.
Aan de andere kant; je geen Nederlander willen en mogen voelen want moslim
 
Gijp had het over het indrukkende CV van Hiddink. De beste man won als clubtrainer welgeteld twee prijzen buiten Nederland. :o
 
Laatst bewerkt:
Gijp had het over het indrukkende CV van Hiddink. De beste man won als clubtrainer welgeteld twee prijzen buiten Nederland. :o
Buiten dat wel wat uitzonderlijke prestaties. Europacup en halve finale CL met PSV, wereldbeker met Real, 4e met zowel Nederland als Korea op een WK, FA Cup met Chelsea, halve finale EK met Rusland door o.a. Nederland en Engeland destijds te verslaan. Toch een van de betere Nederlandse trainers gekeken naar enkel CV.
 
Ik zeg al niets meer. :(


Wel grappig dat Aad de Mos in die tijd ook een succestrainer was met Ajax, KV Mechelen en Anderlecht. Tegenwoordig citeert hij DuBlanqueBogarde:

 
Ik voel door de laptop heen dat er een rode, warme gloed nu op je gezicht zit
 
Johan liet weer even weten wat hij van darters vond: ''ze hebben nog net geen syndroom van down, die darters''.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Benno . L en Dennis Hitler zijn nergens meer te vinden zeker?
 

RIP Johan. De grootste held die de Nederlandse televisiewereld ooit heeft gekend.
 
Wel een goed punt over Kluivertje gisteren. Eindelijk nog eens een flankaanvaller die buitenom gaat i.p.v. altijd naar binnen te knijpen.

Ik word er doodmoe van. :mad:
 
Back
Naar boven