MuscleMeat

Vandaag Inside

Bezoekers in dit topic

Wat voor druk moet er op zijn schouders zitten

Zou het gewoon bij 'Kluivert' houden. Iedereen weet toch dat het de zoon van Patrick is. Jordi Cruijff die met 'Jordi' speelde vind ik maar aanstellerij.

Wie weet overstijgt hij zijn vader wel. Zoals bijvoorbeeld Maldini, Lampard en Gudjohnsen in het verleden.
 
Zou het gewoon bij 'Kluivert' houden. Iedereen weet toch dat het de zoon van Patrick is. Jordi Cruijff die met 'Jordi' speelde vind ik maar aanstellerij.

Wie weet overstijgt hij zijn vader wel. Zoals bijvoorbeeld Maldini, Lampard en Gudjohnsen in het verleden.
Ronald Koeman, Marco van Basten.
 
IJzeren Rinus aan kop in de fox top team van 60 jaar eredivisie met 53% van de stemmen. Allicht beter en logischer verklaarbaar dan Eddy Pieters Graafland en Wijnstekers die er al in staan :roflol:
 
Of zijn moeder. Google dr is.

Jammer dat ze die prijs niet naar zijn moeder hebben gebracht. Ik begrijp best dat Kluivert niet zit te wachten op de camera's van VI.
 
IJzeren Rinus aan kop in de fox top team van 60 jaar eredivisie met 53% van de stemmen. Allicht beter en logischer verklaarbaar dan Eddy Pieters Graafland en Wijnstekers die er al in staan :roflol:

Ik vraag me af hoeveel van die stemmers Rinus daadwerkelijk aan het werk hebben gezien. :scratch:
 
Zal wel omhoog gepusht zijn door een of ander seniorenclubje op fb.
 
Die René imitatie is vies slecht.
 
Denk dat ze serieuze beperkingen opgelegd zijn mbt paay
 
Koeman naar Barcelona? Nee bedankt :)
 
Vond het gisteren wel een heerlijke uitzending overigens.
 
er zat zo'n kerel met een kale kop en giant wenkbrauwen achter rene die eruit zag alsof hij ten allen tijde minstens 500m van een basisschool moest verwijderd blijven, als stage manager zet je zo iemand toch niet in beeld :roflol:
 
zqekwbwozaubg.png
 
er zat zo'n kerel met een kale kop en giant wenkbrauwen achter rene die eruit zag alsof hij ten allen tijde minstens 500m van een basisschool moest verwijderd blijven, als stage manager zet je zo iemand toch niet in beeld :roflol:
Die vrouw achter Johan zag er beter uit:D
 
er zat zo'n kerel met een kale kop en giant wenkbrauwen achter rene die eruit zag alsof hij ten allen tijde minstens 500m van een basisschool moest verwijderd blijven, als stage manager zet je zo iemand toch niet in beeld :roflol:
het is vrij random waar het publiek komt te zitten, komt geen stage manager aan te pas
 
het is vrij random waar het publiek komt te zitten, komt geen stage manager aan te pas

Ik heb er met genoeg gewerkt om te weten dat de lekkere wijven op de strategische plaatsen daar niet voor niks zitten.

En ik kan me ook een behind the scenes episode van vi herrineren waar hij duidelijk in beeld was, dus ze hebben er een.

Volgens mij heeft hij gewoon geflaterd.
 
Ik heb er met genoeg gewerkt om te weten dat de lekkere wijven op de strategische plaatsen daar niet voor niks zitten.

En ik kan me ook een behind the scenes episode van vi herrineren waar hij duidelijk in beeld was, dus ze hebben er een.

Volgens mij heeft hij gewoon geflaterd.
ik ben vorig jaar bij een aflevering geweest, je wordt in groepjes doorgelaten naar die ruimte en daar moet je gewoon van rechts naar links de ruimte vullen, er wordt niemand tactisch neergezet.

al was er wel zon idioot die instrueerde wanneer er geklapt moest worden enzo
 
Back
Naar boven