Fitness Seller

Vandaag Inside

Bezoekers in dit topic

?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.jpg


onderwerelduiterlijk
 
Gullit aanstellen als bondscoach om hem te laten functioneren als 'boegbeeld' van Oranje.

Wat een gelul.
 
Gullit aanstellen als bondscoach om hem te laten functioneren als 'boegbeeld' van Oranje.

Wat een gelul.

En dat met naast hem een goede veldtrainer, die veldtrainer lijkt me overrated voor die 2 dagen trainingskamp waarbij ik altijd alleen maar rustige afwerk en uitloop trainingen zie.

Iemand die de 11 beste spelers eruit weet te pikken, een tactiek die bij het team en tegenstander past kan toepassen en mentaal het beste uit de spelers kan halen heeft Nederland nodig, geen uithangbord. Eigenlijk wat v Gaal in 2014 heeft gedaan, schijt aan filosofie, de beste 11 opstellen.

Koeman en de Boer willen al niet, spoeling wordt dun. Verder hebben we alleen een hele goede 65+ generatie trainers. Van de jaren '80 generatie is er ook al niemand beschikbaar die zou willen en kunnen. Misschien dan toch Gullit, maar dan met Seedorf naast hem. Die 2 zouden toch de beste 11 en een zinvolle tactiek moeten kunnen bedenken?
 
En dat met naast hem een goede veldtrainer

Ja, dat is ook al zo'n gelul. Zo werk het helemaal niet.

Ik kan me ook niet inbeelden dat Gullit wil fungeren als verkapte stroman voor een 'veldtrainer'.

calimera zei:
Koeman en de Boer willen al niet, spoeling wordt dun. Verder hebben we alleen een hele goede 65+ generatie trainers. Van de jaren '80 generatie is er ook al niemand beschikbaar die zou willen en kunnen. Misschien dan toch Gullit, maar dan met Seedorf naast hem. Die 2 zouden toch de beste 11 en een zinvolle tactiek moeten kunnen bedenken?

Gullit is op zijn best T3 materiaal. Seedorf heeft ook nog helemaal niets bewezen.

Alleen de Boer kwam in aanmerking, maar zelfs bij hem kon je vraagtekens plaatsen. Momenteel komt er eigenlijk geen enkele beschikbare Nederlandse trainer in aanmerking.
 
Laatst bewerkt:
902.000 Kijkers gisteren. Netjes, netjes.
 
Harry Mens blijft toch wel een mooie toevoeging aan het programma. Dat 'ie nog maar even zo door mag gaan:D
 
Hij moet eens aan tafel gaan. Keertje kan RTL vast wel betalen
 
Volgens mij is 'ie wat bang voor Johan en René, omdat ze hem steeds voor de gek houden. Wilfred lacht een beetje mee.
 
Voor 10 ruggen staat hij paraat.
 
Back
Naar boven