AndroidHealthClinic

Vandaag Inside

Bezoekers in dit topic

Vind 't zo zuur dat Genee in zijn programma zo aanhoud over dit onderwerp. Johan heeft duidelijk uitleg gegeven hoe het zit (en of dat al dan niet waar is, is aan iedereen zelf om te oordelen, wat hij ook toegeeft), maar toch blijft Genee dwarsen. Dat vind ik persoonlijk wel jammer, echter zullen ze alletwee wel deels verkeerd bezig zijn.
 
Dijkshoorn vanavond toch ?

Johan_Derksen.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dat Johan toen zo dik was was in de tijd dat zijn vrouw ook ziek was en overleden is geloof ik. Heeft die wel eens verteld dat hij destijds moest beslissen de stekker eruit te halen.
 
Haha die Nico is ook een mooie kerel, met zn bamischijf :roflol:
 
Hoop dat ze weer meer nieuwe gasten uitnodigen.
En die schelvis lekker bij sport1 laten zitten.
 
Haha die Nico is ook een mooie kerel, met zn bamischijf :roflol:

vind het maar een saaie vent eigenlijk. niet grappig en geen verstand van voetbal.

Sierd gaat los:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Vanavond Boskamp, kijken hoe die het naderende kampioenschap van Ajax opvat en het falen van zijn 'cluppie'.

Hopelijk dat Gijp even begint met: "feyenoord verdiend het gewoon niet moeten blij zijn met plek 4".
 
Wordt LACHEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
livestream?

de rtl gemist versie is geupdate en werkt voor geen meter meer.
 
rtl gemist is gefixed, stopt nu niet meer continue.

had mn bek moeten houden, nu heeft hij het terug :roflol:
 
Wat hebben ze gedaan bij RTL XL? Alle streams stoppen om de minuut. En dit al een week lang. Kan niks meer kijken. Zal wel weer bezuinigd worden, met een goedkope server. Wat een troep.....
 
Wat hebben ze gedaan bij RTL XL? Alle streams stoppen om de minuut. En dit al een week lang. Kan niks meer kijken. Zal wel weer bezuinigd worden, met een goedkope server. Wat een troep.....
Ik denk dat het toch een beetje bij jou (IP) zit...
heb allen gewoon prima kunnen terug zien op Rtl XL...
 
Ik denk dat het toch een beetje bij jou (IP) zit...
heb allen gewoon prima kunnen terug zien op Rtl XL...

Nee, daarvoor was het wel oké. Ze hebben een update gedaan. Daarna was het slecht. Ligt bij hun.
 
Nee, daarvoor was het wel oké. Ze hebben een update gedaan. Daarna was het slecht. Ligt bij hun.
Aha mooi ..weet ik dat voor ze meteen ook,
heb die van Vrijdag nog niet gezien , dank U :cool:
 
Back
Naar boven